obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 1

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] News aanpassen?
tim
Hallo,

is er een manier om de news zo in te stellen dat ze het kunnen bekijken en beantwoorden
maar dat ze de email adressen niet kunnen zien? enkel de admin en super admin


Ik wilde namelijk een soort van actie oproep doen
en dat ze hun naam en email moeten achterlaten
maar de email zou niet zichbaar mogen zijn voor anderen. enkel maar voor admin en superadmin

Kan dit?

bedankt
Tim
Gewijzigd door Jelle op 01 mei 2011, 10:54
I.A.N Enterprise Corp
 
Jelle
Reacties op bijvoorbeeld nieuwsberichten worden allemaal verzorgd door comments_include.php
Hierin word geen e-mail adres opgenomen, alleen een link naar het profiel van het lid. In het profiel staat het e-mail adres, maar de beheerder kan dit zo instellen dat profielen alleen voor leden zichtbaar zijn. ([Admin Panel] --> [Instellingen] --> [User Management])

Verder is er nog een 'user_field' die leden in staat stelt zelf in te stellen wie het profiel mag bekijken. Die is HIER te vinden.
PHP-Fusion_Versie
 
tim
Hoi Jelle,
dus ik kan geen oproep maken met deze instellingen die ik wenst.
kan het op 1 of andere manier wel
eventueel in een eigen pagina? of wat dan ook
of bestaat er geen eigen paneel om je eigen comments/of iets anders of zo te ontwerpen op php fusion?

bedankt
Tim
I.A.N Enterprise Corp
 
Jelle
Ik weet niet zeker of ik het precies snap.

Je wilt dus een 'bericht' plaatsen waar mensen op kunnen reageren. Die reacties moeten vervolgens onder het bericht komen te staan.

Dat gaat voor zover ik kan zeggen standaard binnen php-fusion alleen met commentaar (comments_include.php)

Verder ben ik nog nooit een infusion of iets dergelijks tegen gekomen die onafhankelijke commentaren laat plaatsen. Daarmee niet gezegd dat die niet bestaan, maar ik ken ze in ieder geval niet.
PHP-Fusion_Versie
 
tim
Hoi jelle,

na een grondig onderzoek op de link die je mij had gegeven heb ik zo iets kunnen vinden Grin die ik volledig kan aanpassen maar enkel 1 probleem dat het met email werkt dat naar mij wordt gezonden.

maar goed ben ik ook al blij mee.
nogmaals bedankt voor de support Smile

Tim
I.A.N Enterprise Corp
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] News aanpassen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
infusion aanpassen via phpmyadmin Infusions : 12 19 feb 2017, 08:28
aanpassen bestaand theme Themes : 6 17 mei 2013, 16:12
News system Infusions : 1 07 mei 2013, 09:53
theme aanpassen Themes : 2 13 feb 2013, 21:24
Paneel alleen op index /news.php Algemene v7 support : 6 06 jan 2013, 12:27