obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 1

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
insert newstabel V7.01 > 7.02
Martijn78
ik heb een export van de news_tabel van versie 7,01 die ik wil importeren naar de phpmyadmin van mijn nieuw geinstalleerde V7.02

inmiddels staan daar ook alweer een aantal nieuwsberichten op en ik krijg de volgende error:


Fout
SQL-query:

-- -- Gegevens worden uitgevoerd voor tabel `fusion_news` -- INSERT INTO `fusion_news` (`news_id`, `news_subject`, `news_cat`, `news_image`, `news_image_t1`, `news_image_t2`, `news_news`, `news_extended`, `news_breaks`, `news_name`, `news_datestamp`, `news_start`, `news_end`, `news_visibility`, `news_reads`, `news_draft`, `news_sticky`, `news_allow_comments`, `news_allow_ratings`) VALUES (1, 'Survivalteam.nl', 11, '', '', '', 'Vanaf vandaag zal Survivalteam Outlife haar belevenissen online vertonen op deze site! Alles heeft een begin. Zo ook deze site. Kom regelmatig terug, regelmatig zullen er nieuwe updates zijn!

news: janenjan.JPG

Hier laten Jan en Jan zien hoe blij ze hiermee zijn!

ps. Voorlopig nog geen uitgebreid foto album. Waarschijnlijk volgende week pas...
', '', 'n', 1[...]

MySQL retourneerde:

#1062 - Duplicate entry '1' for key 1


Kan iemand mij helpen om deze nieuwsberichten toch op een of andere manier weer te importeren?

gr
Martijn
 
Jelle
Wat je kunt doen is het 'key nummer' of `news_id` aanpassen in de tabel die je wilt importeren.
Geef deze een hogere waarde dan die tot nu gebruikt is in je huidige nieuwsberichten.
PHP-Fusion_Versie
 
Martijn78
Heb ik gedaan, maar het enige wat er dan gebeurd is dat hij de duplicate entry verschuift naar het eenhogere getal wat ik invoer...
ksnaperniksvan No Idea
 
Jelle
Tja, een probleem is altijd om 'backups' terug te plaatsen als er al nieuwe berichten zijn geplaatst.

Wat je nog zou kunnen doen is de 'nieuwe berichten verwijderen, de 'oude' backup terug plaatsen, vervolgens de nieuwe berichten weer bijplaatsten.

Een andere mogelijkheid die de nodige inspanning kost is er ook nog wel. (beetje afhankelijk van de hoeveelheid)
Dat is het handmatig de tabellen vullen in de database via phpMyadmin.

Maar backups terug plaatsen terwijl er alweer nieuwe berichten geplaatst zijn, zal eigenlijk altijd wel een probleem zijn.
PHP-Fusion_Versie
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'insert newstabel V7.01 > 7.02', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
insert/edit met TinyMCE Algemene v7 support : 4 11 mei 2010, 13:14