obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 5

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Zwar link probleem.
Stoempie
Hey ik heb Zwar geinstaleerd en dit werkt perfect enkel in het zwar menu staat fight us en deze link stuur mij naar challenge dus naar de verkeerde pagina kan iemand mij helpen dit op te lossen.
 
Wanabo
Hoi Stoempie, heb je een link naar je website? En waar heb je zwar vandaan of kun je die hier bijvoegen?
 
Stoempie
De site is http://www.battlefield3maniacs.com

de Zwar weet ik niet meer waar ik deze heb gehaald maar heb hem even erbij gevoegd, nu is het niet echt een probleem daar deze link enkel voor de admin is en moet ik voor de users een links aanmaken en deze kan ik dus naar de juiste pagina linken.

Dus eigenlijk maakt het niet veel uit.
Stoempie voegde bij, bestanden:
zwar_calendar_and_countdown_panel.zip [8.84KB / 131 Downloads]
zwar200rc2.rar [540.74KB / 140 Downloads]
 
Wanabo
Ik zal er morgen naar kijken. Je site ziet er mooi uit!
Waar kan ik op je site het zwar menu vinden en de link fight us?
 
Stoempie
Deze zijn enkel te zien indien geregistreerd maar de fight us link is enkel zichtbaar in de admin side maar het is niet nodig om er je tijd in te steken daar dit enkel in de admin zit deze fout en voor de gebruikers van de site moet je de link zelf aanmaken en zodoende link ik deze naar de juiste pagina.
Wat ik wel nog zou willen maar vind er niet zo onmiddelijk iets van is een panel met de uitslag van de laatste matches?

Ps: Site is nog maar in opbouw
 
MysticFire
Ikzelf het zwar 2 jaar geleden ofzo nog gebruikt, en toen kwam dit probleem ook al voor. Je moet idd handmatig de links naar de juiste pagina's maken.

Het paneel dat je zoekt, kan je vast wel vindne op http://www.zoffclan.de/zoffdev/mainte...enance.php Dit is de site van de ontwikkelaar van zwar. Helaas is deze site momenteel in onderhouds mode ( maar zou snel terug online moetten zijn ).
elishacuthberttagsp3
 
Stoempie
Ik hoop dat deze terug online komt denk dat de maker van de infuse me wel zal kunnen helpe,
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zwar link probleem.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Probleem met panel Algemene v7 support : 2 14 jun 2013, 16:33
Ik heb zelfde probleem Algemene v7 support : 4 27 mei 2013, 21:46
Fotoalbum probleem Algemene v7 support : 8 19 sep 2012, 11:40
Nieuws titel link Algemene v7 support : 6 19 sep 2012, 10:38
Link in een eigen Paneel? Algemene v7 support : 10 24 mei 2012, 06:36