obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 5

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met mods
 Onderwerp afdrukken
rolover image in panel.
Stoempie
Ik probeer een rollover image in een panel te krijgen maar dit lukt me niet ik heb al verschillende dingen geprobeerd in een panel te krijgen sommige lukken andere niet kan iemand even uitleggen wat nu de juiste manier is om HTML in een panel in te voegen en waar ik moet op letten als ik dit doe.

Ik heb het volgende gedaan in het panel.ik weet dat het waarscheinlijk maar een klein foutje is waadoor het niet lukt.

Alvast bedankt om het te bekijken.


openside("Join us");
  echo '
>


Join us




>

>Join us Today


';
closeside();
 
Wanabo
Volgens mij gaat je dit niet lukken in een panel. De code die je geeft is een complete html pagina. Je zou deze code dus op kunnen slaan in een html pagina en er vanaf je site naar linken.

Wil je het inbouwen in je site dan moet je de code uit elkaar halen en op verschillende plaatsen in de code van php-fusion plakken.

Open /themes/templates/header.php met een editor. Je ziet dat doctype al gegeven is.
Plak alleen onderstaande code net boven de tag die je in header.php vind.
[geshi=php]
?>
[/geshi]

Verander de bestaande in header.php in
[geshi=php]>

>Join us Today
[/geshi]

De end tags van etc. staan in footer.php. Die wordt als laatste geladen, maar daar hoef je niets mee te doen.

Bovenstaande is geen garantie voor succes want je moet e.v. je code nog omschrijven van dubbele quotes (") naar enkele quotes ('). In dat eerste stukje code is dat niet nodig omdat de code nu tussen ?>
 
Stoempie
Dit is voor mij nog te moeilijk in ben pas aan het starten met het bouwen van een website maar ik ga het zeker op een later tijdstip proberen en het nu houden op een inline frame in panel invoegen voor de afbeelding weer te geven dit werkt voorlopig wel.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'rolover image in panel.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Panel Code Needed Modificaties : 3 16 apr 2019, 20:41
Panel Algemene v7 support : 3 07 dec 2016, 20:53
last seen users panel Infusions : 1 03 apr 2016, 23:29
Advanced Shoutbox Panel Infusions : 7 31 mrt 2016, 14:30
User Info Panel (Extended) 2.0 Infusions : 10 02 feb 2016, 19:52