obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] TinyMCE HTML editor
Wanabo
Misschien is het een thema probleem.
Switch eens naar een ander thema (Gillette) en kijk of het dan nog zo is.

Mocht dit het zijn dan kunnen we gerichter zoeken naar het probleem.


 
Dirkske
Net uitgeprobeerd blijft het zelfde. Gillette heeft ook geen TinyMCE HTML editor weer. Zeer raar. Op mijn andere twee site's wordt het wel weer gegeven.

 
Wanabo
Ik zie dat je de .be versie in een frame hebt gezet om weer te geven met een .com extensie.

Heb je in beide varianten dit probleem?


 
Wanabo
Probleem gevonden! Grin

Na wat speurwerk en testen het probleem gevonden.
Het was geen header of footer probleem. Het was geen thema probleem.

Het is een pakket probleem.

Ik vond het al vreemd dat het op mijn sites wel werkte en hier niet. Ook anderen hebben dit probleem.

Na het overschrijven van de bestanden van tiny-mce werkte het opeen weer wel.

Waarom? Mijn sites zijn altijd geupgrade in plaats van een volledig installatie pakket te gebruiken. Het probleem zit dus in de huidige release van het pakket van php-fusion.

Hierbij de werkende bestanden. Overschrijf de huidige bestanden met die uit het zip bestand. Let even goed op het pad.

Wanabo voegde bij, bestand:
jscripts.zip [577.04KB / 115 Downloads]

 
Dirkske
Wannabo,

Heb de bestanden die je bezorgt geüpload maar het werkte nog niet. En uiteindelijk er achter gekomen dat het plots wel werkte als je internet explorer (9) in Compatibiliteitsweergave plaatst.

Groetjes Dirk

 
Wanabo
Al mijn testen waren met Firefox. En zoals geschreven na overschrijven van de tinymce bestanden lukte het opeens wel.


 
Dirkske
Oke net ook eventjes gestest in firefox en inderdaad bij één van mijn site's had ik terug het probleem maar met het uploaden van de tinymce bestanden was daar het probleem weg. Wat ik ook soms heb bij internet explorer is dat wanneer ik de tinymce gebruik de inhoud van nieuws of artikel niet wordt geplaatst zal het moeten ondervinden of dit al dan niet voorvalt bij firefox.


 
wijkkie
@Dirkske

Heb je een oplossing gevonden voor t probleem in IE? Ik heb dat probleem ook.

 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] TinyMCE HTML editor', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
[Opgelost] Infusions, kan ik niet op klikken? Infusions : 10 24 mei 2012, 06:50
[Opgelost] Hey need help please Locale onderwerpen (locale bestanden) : 3 24 mei 2012, 06:48
[Opgelost] pagina's Modificaties : 5 24 mei 2012, 06:32
[Opgelost] TinyMCE HTML editor werkt niet in artikel en news Algemene v7 support : 6 24 mei 2012, 06:27
[Opgelost] Error:  Infusions : 5 24 mei 2012, 06:24