obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 7

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Site beveiligen
ivoht
laatst las ik op een van de php fusion sites dat je de site kunt beveiligen tegen spammers en andere scripts door er een plaatje op te plaatsen die als het ware als een magneet de scripts naar zich toe trekt en naar een andere site doorleidt.

wie herkent waar ik het over heb en kan me vertellen waar ik het terug kan vinden.
Ik wil dit namelijk op de site gaan gebruiken.

werkt dit überhaupt, of zijn er betere alternatieven?
 
Puma
sticker
Dit zal [Spam Poison] zijn,ze beweren dus idd het volgende:

"Robots die e-mailadressen verzamelen zullen in een eindeloze lus terechtkomen en dynamisch gegenereerde valse e-mailadressen ophalen, waardoor ze enorme hoeveelheden gefingeerde gegevens aan de gegevensbestanden van de spammers toevoegen en die zodanig vervuilen dat ze feitelijk onbruikbaar worden. Spammers zullen hun gegevensbestanden moeten opschonen om niet zeer veel teruggekomen e-mail te ontvangen :-)"

Hoewel ikzelf nogal sceptisch tegenover deze service sta,ik gebruikte dit vroeger ook op een site maar kreeg nog steeds hopen spambots over de vloer.

Een veel beter alternatief is volgens mij het BS Security System waar je veel meer met kan dan alleen maar spam te filteren.
Het is een Duitstalige site waar je dit kan downloaden en alleen beschikbaar voor geregistreerde leden: http://www.bs-fusion.de/default.html
Gewijzigd door Puma op 06 januari 2009, 21:07
PUMA
 
Jelle
Van wat Puma schrijft heb ik beide op mijn website staan.
Of 'Spam Poison' daadwerkelijk werkt weet ik niet, maar ik heb zo mijn twijfels

BS Security System daarin tegen werkt heel goed. Al is dat ook van belang om de juiste instellingen te kiezen en zo nu en dan nieuwe spammers in de filterlijst toe te voegen. 100% is het natuurlijk nooit, maar 95% durf ik het bijna wel te geven.
PHP-Fusion_Versie
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Site beveiligen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
site vertalen Infusions : 2 01 feb 2014, 14:33
faq plaatsen op de site Algemene onderwerpen : 4 01 feb 2014, 00:04
eggdropdatabase op site Infusions : 3 10 aug 2013, 22:22
Site gehackt ? Algemene v7 support : 6 06 mei 2013, 12:33
geraken niet meer op de site Algemene v7 support : 2 12 mrt 2013, 17:27