obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 11

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
beheerders wachtwoord kwijt
bartje206
iemand een idee hoe ik dit kan herstellen ben mijn beheerders wachtwoord kwijt
 
Wanabo
Ben je de nummer 1 user van die site?

Je kunt 2 dingen proberen.
Ga via phpmyadmin of een andere mysql tool naar de tabel users.
Maak het veld user_admin_salt en user_admin_password leeg. Als het goed is vraag php-fusion je nu om je admin password opnieuw in te stellen.

Optie 2. Copieer de waardes van user_salt en user_password naar user_admin_salt en user_admin_password. Je inlog en admin wachtwoord zijn nu gelijk. Eventueel via profiel wijzigen een nieuw admin ww instellen.
 
bartje206
thx voor je antwoord, dadelijk eens proberen.
 
bartje206
stuit nu op het volgend probleem. Ik heb mijn login terug gevonden en kan via mijn profiel een andere code aan nemen als beheerder. als ik nu naar panels ga en een nieuw panel wil toevoegen en/of wil wijzigen blijkt mijn beheerders paswoord toch niet juist te zijn. Wat ik ook probeer het lukt niet.

iemand een idee?
 
Wanabo
Probeer optie 2 uit mijn vorige post.
 
bartje206
dadelijk eens kijken of het mij lukt, want veel ken ik niet van php
en msql
 
Wanabo
Als je het niet aandurft er is ook een admin reset infusie, zelf nooit gebruikt. Ik doe het altijd via de database.

Admin reset.
 
bartje206
moet je dat bij infusions installeren? Krijg dat niet open als ik dat daar installeer
 
douwe_yntema
Admin wachtwoord reset is in ieder geval bij fusion 7.2 standaard aanwezig bij admin panel --> gebruikers beheer.
 
bartje206
dat klopt maar dat werkt ook niet. zou het kunnen dat er een conflict is. die site draait in een subdomein maar op het hoofddomein draait ook een fusion site, weliswaar met verschillende databases.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'beheerders wachtwoord kwijt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Beheerders toevoegen Algemene v7 support : 9 17 dec 2015, 09:50
Geen bevestigingsmail bij 'wachtwoord kwijt' Algemene v7 support : 8 24 mei 2012, 06:35
[Opgelost] Custom pages niet beschikbaar voor Superbeheerders en Beheerders Algemene v7 support : 6 24 mei 2012, 06:11
Extra beheerders rangen Modificaties : 6 24 feb 2010, 00:18
[Opgelost] Beheerders Algemene v7 support : 3 13 sep 2009, 11:19