obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Foto uit album op forum posten
lachnat
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw met phpfusion en loop eigenlijk tegen een probleem aan.
Het foto album wat er standaard bij zit vind ik helemaal super maar zou graag willen dat de foto's die daarin geplaatst worden ook op het forum geplaatst kunnen worden.
Echter eindigen de foto's in de albums niet op .jpg of iets dergelijks dus pakt het forum ze niet als foto.

Is daar een oplossing voor?

Alvast bedankt Smile
 
douwe_yntema
Welkom bij PHP Fusion lachnat

Dezelfde vraag en antwoorden kun je hier vinden:

http://www.phpfusion-nederlands.info/...m&pid=6776
 
lachnat
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde.
Ik bedoel de foto's die gewoon op een standaard phpfusion toegevoegd kunnen worden deze eindigen niet op .jpg .gif of iets dergelijks maar op photo.php?photo_id=X waar X een nummer is die verschilt per foto.

Als ik dus de link van een foto uit het album kopieer, die eindigt op photo_id=X, deze tussen de IMG tags plaats word dat geen plaatje. Welke bestandtype moet ik dan toevoegen?
Foto's die van andere websites komen en gewoon eindigen met .jpg of .gif werken prima maar het gaat me om de foto's die op de site album geupload kunnen worden en dus niet rechtstreeks als bestand in het bericht worden geupload.
 
Wanabo
Hier lukt het wel om een foto uit het fotoalbum in het forum te plaatsen.
Ik heb de foto opgezocht in het album, vervolgens met rechter muisknop in FireFox de link van het plaatje gekopieerd en hier tussen img tags gezet.

img_0132
 
lachnat
Als ik dat doe krijg ik dit
photo.php?photo_id=1&full

En dat werkt dus niet
 
Wanabo
Je zult in de foto gallerij nog een keer op die foto moeten klikken zodat de foto uitvergroot wordt. In Firefox kun je dan met de rechtermuisknop de link naar de foto kopieren. Die link moet je tussen img tags zetten.

Helaas is je gallerij niet publiekelijk toegankelijk, anders had ik een voorbeeld uit je eigen gallerij kunnen nemen.
 
lachnat
Ben er al achter had het watermerk aan staan nu deze uit is krijg ik inderdaad een link eindigend op .jpg Grin
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foto uit album op forum posten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foto galerij "invoegen" in eigen pagina Algemene v7 support : 4 01 mrt 2015, 21:29
Forum text admin bezoeken bij Infusions : 5 21 sep 2014, 13:02
foto's plaatsen is een mess geworden Infusions : 14 14 apr 2014, 21:53
uitgebreid forum Infusions : 8 23 jan 2014, 18:03
Forum Bijlage Algemene v7 support : 5 01 dec 2013, 11:48