obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Foto uit album op forum posten
lachnat
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw met phpfusion en loop eigenlijk tegen een probleem aan.
Het foto album wat er standaard bij zit vind ik helemaal super maar zou graag willen dat de foto's die daarin geplaatst worden ook op het forum geplaatst kunnen worden.
Echter eindigen de foto's in de albums niet op .jpg of iets dergelijks dus pakt het forum ze niet als foto.

Is daar een oplossing voor?

Alvast bedankt Smile
 
douwe_yntema
Welkom bij PHP Fusion lachnat

Dezelfde vraag en antwoorden kun je hier vinden:

http://www.phpfusion-nederlands.info/...m&pid=6776
 
lachnat
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde.
Ik bedoel de foto's die gewoon op een standaard phpfusion toegevoegd kunnen worden deze eindigen niet op .jpg .gif of iets dergelijks maar op photo.php?photo_id=X waar X een nummer is die verschilt per foto.

Als ik dus de link van een foto uit het album kopieer, die eindigt op photo_id=X, deze tussen de IMG tags plaats word dat geen plaatje. Welke bestandtype moet ik dan toevoegen?