obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 7

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
";}

Verander de 4 die je ziet staan in een 3 dus:


if ($i % 3 == 0 && $i != 0) { echo "
";}

succes.
 Onderwerp afdrukken
Moeite met wat scripts
Patrick22
Hallo allemaal.

Toen de website van mijn zus is gecrashed Shock, heeft ze mij gevraagd om een en ander weer te herstellen voor haar.
Voor phpfusion op zich was dat geen probleem, maar met sommige panels zit ik toch een beetje in de knoop.
Ik hoop dat ik hier iemand kan vinden die mij de goede kant op kan sturen. Op dit moment heb ik 2 issues:

1. avatar panel...
mijn zus heeft indertijd een avatar panel gehad, waarmee je alle leden die een avatar hebben kunt zien in
een overzicht/panel. Ik heb met enig zoekwerk het panel (van douwe) gevonden, waarin twee bestanden
(avatars_panel.php en index.php) in een map (avatars_panel) zitten. De map met de beide bestanden heb
ik naar de infusions map gekopieerd, maar als ik onder systeembeheer/infusions kijk dan verschijnt daar
geen optie om het avatars_panel te infuseren. Waarschijnlijk heb ik ergens een stap gemist? Zie ook bijlage.

2. facebook login...
omdat er tegenwoordig zoveel mensen een FB account hebben, leek een inlog mogelijkheid via FB wel
een goede optie. Gezocht en gevonden "Facebook Connect PHP-Fusion USA", daarna geinfuseerd. Er
verschijnt dan ook netjes een afbeelding "login with facebook" maar als ik daarop klik...

In chrome:
In order to Login or Register using Facebook, you must click the button below.
Connect with Facebook
Having issues with login? Click here to try an alternative.

Maar de knop ontbreekt (terwijl cURL wel actief is)

In IE wordt ik doorgestuurd naar een FB login pagina, maar als ik daar inlog krijg ik dezelfde
melding als hierboven bij chrome aangegeven - ingelogd ben ik blijkbaar nog steeds niet.
Zie ook hier de bijlage

Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe? Alvast bedankt voor de reactie(s).

Patrick
Patrick22 voegde bij, bestanden:
6b38e0c6_facebook_login.zip [204.29KB / 105 Downloads]
avatar_panel_1.zip [8.41KB / 108 Downloads]
 
douwe_yntema
wbt het avatars paneel:

Je moet na het kopieren niet naar systeem beheers Infusies gaan, maar naar systeem beheer--> panelen, net zoals aangegeven in stap 4 en dan verder de handleiding volgen.

wbt facebook login:

Misschien werkt deze beter:

http://php-fusion.us/downloads.php?ca...load_id=24
Gewijzigd door douwe_yntema op 29 november 2014, 18:57
 
Patrick22
Hoi Douwe bedankt voor je antwoord!

Uiteraard had ik in eerste instantie die instructies gevolgd, maar omdat het niet werkte dacht ik (omdat het in een map zit die infusions heet) dat er dan misschien ook nog iets zou moeten worden ge-infused.

Ik ben er inmiddels achter waar het probleem zat: er was een avatar_panel en een avatars_panel ... en ik had gewoon de verkeerde gekozen Whistl
Inmiddels werk het prima!

Het FB paneel ga ik binnenkort proberen, ben benieuwd.

Toch bedankt voor je reactie, want daardoor ben ik achter de fout gekomen.
 
Patrick22
Het avatars panel werkt prima.

Is er ook een manier om het aantal weergegeven avatars 'in de breedte' te beperken (dat er bijvoorbeeld maar 3 naast elkaar worden weergegeven en de rest daaronder op de volgende rij van 3 enzovoort)?
 
douwe_yntema
Ja dat kan.

Open het bestand avatar_panel.php en ga naar line 28:


if ($i % 4 == 0 && $i != 0) { echo "
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Moeite met wat scripts', te verwijzen!
BBcode:
HTML: