obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 13

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
 Onderwerp afdrukken
Avatar verplicht?
Patrick22
Hallo mensen...

In de standaard inlog procedure is de avatar niet verplicht, dus deze wordt in eerste instantie (vaak) niet geupload.
Helaas zie ik maar weinig mensen die achteraf alsnog een avatar uploaden, wat resulteert in een forum vol standaard
'lege' avatars. Is er manier om een avatar bij registratie verplicht te maken, om (desnoods) een soort irritante pop-up
reminder te laten verschijnen bij elk bezoek - of heeft iemand een betere suggestie om dit op te lossen?

Ik hoor graag jullie creatieve suggesties, bedankt!

mvg,
Patrick
 
douwe_yntema
Tijdens registratie is volgens mij standaard niet mogelijk.
Wel is er deze infusion:

http://www.phpfusionmods.co.uk/downlo...oad_id=194

Waarbij gebruikers bij hun eerste login een melding krijgen dat e.e.a niet ingevuld is.
 
Patrick22
Dat werkt wel, maar als de avatar geen verplicht veld is zal deze tool hier geen 'alarm' voor slaan, neem ik aan.
Of kan dit bewerkt worden, zodat je ook een waarschuwing krijgt als je de avatar vergeten bent?

Ik heb gehoord dat er zo iets is als een noav.gif, een standaard afbeelding voor mensen die geen avatar hebben.
Het kan zijn dat ik met mijn neus gekeken heb, maar kan iemand me zeggen waar ik die kan instellen?
 
douwe_yntema
Ik kende de infusie niet persoonlijk, maar ik heb hem even getest.
De infusie heeft idd een optie om een waarschuwing te geven als je geen avatar hebt opgeven.
Als je dan inlogt op de site, dan komt dat ook in de melding te staan.

Als je geen avatar opgeeft, zal PHP-Fusion een standaard plaatje tonen bij je profiel. Bedoel je dat met noav.gif?
 
Patrick22
Ik zal die infusie nog eens proberen, blijkbaar heb ik de eerste keer dan iets over het hoofd gezien
(misschien toch maar eens de nederlandse locales installeren Think)

En ja, die standaard afbeelding bedoel ik met noav.gif -> nu is er in een avatar panel niets te zien als iemand geen avatar heeft
 
douwe_yntema
Voor het geval: Zie bijlage waar je de optie in kunt stellen.
(Ik moest er zelf ook even naar zoeken)
douwe_yntema voegde bij, afbeelding: (Klik het plaatje voor vergroting!)
schermafdruk_van_2015-01-17_190813.png
 
Patrick22
Hey Douwe, inderdaad. Dit is niet de oplossing die ik verwacht had, maar wel een prima alternatief! Thumbs Up Thanks!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Avatar verplicht?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Avatar Infusions : 3 13 sep 2014, 20:45
Avatar studio Infusions : 5 24 mei 2012, 05:30
[Opgelost] Avatar Algemene v7 support : 3 08 dec 2009, 15:58
Verplicht veld invullen bij aanmelding Algemene v7 support : 1 03 dec 2009, 10:33
Grotere avatar Modificaties : 3 18 mrt 2009, 17:23