obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 8

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
meerdere gebruikersgroepen per pagina
Red-Devil
Hoop dat deze hier juist staat.

Op onze site zijn er pagina's die voor iedereen zichtbaar zijn, pagina's die voor aspirant-leden van het team toegangkelijk zijn, en paginas die enkel voor teamleden toegankelijk zijn.

Hiervoor heb ik 2 groepen aangemaakt.
Mensen die in geen groep zitten kunnen enkel de openbare pagina's zien
mensen die in groep1 zitten kunnen de gewone paginas zien en de paginas voor aspirant leden

Mensen die in groep2 zitten kunnen de openbare paginas zien en de paginas van de teamleden, echter kunnen zij de paginas niet zien die de mensen van groep1 ook zien
Dit zou dus wel de bedoeling moeten zijn dat deze paginas ook te zien zijn voor deze mensen

In principe moet ik dus de teamleden in beide groepen steken, maar dat wil ik niet
Hoe zorg ik ervoor dat de teamleden alle pagina's kunnen zien terwijl ze toch enkel in groep2 zitten?

hoop dat mn uitleg wat duidelijk is

alvast bedankt
 
douwe_yntema
Ik neem aan dat dit om zgn "eigen pagina's" gaat?

Ik zou zo 1,2,3 geen oplossing weten, anders dan een aanpassing aan de code en de database.

Evt. kun je deze gebruiken:

https://www.php-fusion.co.uk/infusion...don_id=142

Dat lost op zich niets voor jou op, maar dan zou je de infusie aan kunnen passen, zodat je geen aanpassingen aan de core hoeft te doen.

Ikzelf gebruik genoemde infusie, omdat je dan per pagina een of meerdere redacteuren kunt toewijzen.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'meerdere gebruikersgroepen per pagina', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foto galerij "invoegen" in eigen pagina Algemene v7 support : 4 01 mrt 2015, 21:29
Hulp gevraagd bij mysql DB en PHP pagina's website Algemene v7 support : 3 06 nov 2014, 09:30
Rechter panel verspringt op één pagina naar beneden Modificaties : 6 23 dec 2013, 16:43
Contact pagina error Algemene v7 support : 3 01 mrt 2013, 20:04
Eigen Pagina Vraag Algemene v7 support : 3 21 feb 2013, 13:17