obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 9

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met mods
 Onderwerp afdrukken
meerdere foto's uploaden in 1 keer
yveske
is er een infusion die in onze typsiche fotogallerij meer dan 1 foto kan uploaden in 1 keer? Ik zou graag een venster krijgen zoals in Windows Live. Daarmee bedoel ik zeggen naar waar hij moet zoeken op pc en dan kan aanvinken welke foto's moeten uploaden. Wij zijn een canravalgroep en hebben veel foto's up te loaden. De leden hebben dit dan ook gevraagd. 1 per 1 is echt zottenwerk. Alvast bedankt!

Yveske
 
Puma
In onze downloads vind je een infusion om meerdere foto's in 1 keer te uploaden: Photoalbum Mass Upload.
PUMA
 
yveske
Ja heb ik dus geprobeert maar blijkbaar werkt deze download toch precies niet. Ik heb alles gedaan wat ze gezegd hebben in de readme-file en ik zie geen verschil op de website. Heel raar

yveske
 
Puma
Normaal zou er in het admin gedeelte van je fotogalerij (beheerderpaneel) een extra optie moeten zitten om meerdere foto's te uploaden.
PUMA
 
Clubber
het ziet er even onduidelijk uit maar je kan inderdaad bij je fotoalbum beheer een hele map aanklikken die op je server staat. Deze voeg hij dan ineenkeer toe.
 
Nikos
Is er voor versie 6 ook een dergelijke mod?
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'meerdere foto's uploaden in 1 keer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foto galerij "invoegen" in eigen pagina Algemene v7 support : 4 01 mrt 2015, 21:29
meerdere gebruikersgroepen per pagina Algemene v7 support : 2 29 jan 2015, 18:20
foto's plaatsen is een mess geworden Infusions : 14 14 apr 2014, 21:53
Foto uit album op forum posten Algemene v7 support : 7 15 feb 2014, 12:52
probleempje met foto's Algemene v7 support : 2 10 aug 2013, 20:29