obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 4

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Inloggen link verkeerd
T013S
Hallo, ik heb paneel aangemaakt voor de sponor met hun link. Maar nu heb ik het probleem als je wil inloggen dan ga je automatisch naar die link toe:S Nu log ik maar in op www.sartob1.nl/login.php maarja je zou ook moeten kunnen inloggen via www.sartob1.nl ...wie kan me helpen?
 
spy21
Dit komt omdat je zelf blijkbaar per ongeluk hebt gelinkt naar de sponsor site, als je op aanmelden klikt of op 'nog geen lid' dan wordt je direct gelinkt, check je files en haal de links weg, dan kan je gerust inloggen...

JE hebt vanaf INLOGGEN gelinkt naar je sponsor...
 
icemania
Ik ondervind dit probleem niet. Kom direct op de website en kan daarna de sponsorlink aanklikken?
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
spy21
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen link verkeerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuws titel link Algemene v7 support : 6 19 sep 2012, 10:38
Link in een eigen Paneel? Algemene v7 support : 10 24 mei 2012, 06:36
Kan niet meer inloggen als admin?? Opgelost Algemene v7 support : 1 24 mei 2012, 05:50
forward url geeft problemen met inloggen Algemene v7 support : 6 24 mei 2012, 05:43
Maanden verkeerd Algemene v7 support : 14 24 mei 2012, 05:39