obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 5

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] Upgrade v7.00.4 naar v7.00.5 lukt niet
wowo
Wanneer ik de upgrade file uit de "upgrade v601x map" in de "administration map" van PhPfusion plaats krijg ik de volgende melding: Warning: require_once(../subheader.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /volume1/web/administration/upgrade.php on line 20

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '../subheader.php' (include_path='.:/usr/syno/php/lib/php') in /volume1/web/administration/upgrade.php on line 20

Normaal gaan alle upgrades wel goed, maar deze dus niet.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Gewijzigd door Puma op 16 januari 2009, 09:41
 
DubSev
Dus als ik het goed heb:
Jij wilt 7.00.4 upgraden naar 7.00.5 en je gebruikt hiervoor een V6 bestand?
...
 
wowo

Quote

DubSev schreef:
Dus als ik het goed heb:
Jij wilt 7.00.4 upgraden naar 7.00.5 en je gebruikt hiervoor een V6 bestand?

Blijkbaar Stress.
Ik heb per ongeluk de link gebruikt die op deze site staat en daar download je PHP-Fusion 7.00.05.
Angry
Ik had via de moedersite de "PHP-Fusion 7.00.05 Update" moeten downloaden.
Misschien is het handig om de upgradefiles ook op jullie site te zetten of anders een link naar de moedersite?
 
DubSev
Kijk eens onderaan het nieuwsbericht dat over deze update gaat?
...
 
Puma

Quote

wowo schreef:

Quote

DubSev schreef:
Dus als ik het goed heb:
Jij wilt 7.00.4 upgraden naar 7.00.5 en je gebruikt hiervoor een V6 bestand?

Blijkbaar Stress.
Ik heb per ongeluk de link gebruikt die op deze site staat en daar download je PHP-Fusion 7.00.05.
Angry
Ik had via de moedersite de "PHP-Fusion 7.00.05 Update" moeten downloaden.
Misschien is het handig om de upgradefiles ook op jullie site te zetten of anders een link naar de moedersite?


Alle upgrade files staan hier ook op deze site,als je even de moeite neemt om in de downloads te kijken Wink
PUMA
 
wowo
Zal de volgende keer beter opletten.Wink
 
wowo
Maar ik heb toch nog een vraagje, want in de udate directory stond geen gebruiksaanwijzing. Pas later zag ik: Upgrading is performed by unzipping the upgrade package, uploading the contents to your webserver and run the upgrade script from Admin Panel -> System Admin -> Upgrade

Maar ja, wat heb ik gedaan:
Ik heb eerst de upgrade file vanuit de administratie-directory in de updatedirectory naar de administratie van mijn webserver geupload.
Vervolgens heb ik het upgrade-script van Admin -> Systeem Beheer -> Upgrade uitgevoerd.
Daarna heb ik pas alle files van updatedirectory naar mijn webserver geupload.
Toen ik vervolgens nogmaals het upgrade script ging uitvoeren, kreeg ik de melding "Er is geen database upgrade beschikbaar."

Vraag: Is alles nu toch goed gegaan of moet ik voor de zekerheid mijn files en mijn backup van de database terugzetten en alles nog een keer opnieuw uitvoeren????????

ps de volgende keer zal ik echt beter opletten; ik schaam mij echt.
 
Puma
Het is ook niet nodig om een 2de keer de upgrade door te voeren in je beheerderpaneel,het is trouwens ook normaal dat je de melding krijgt dat er geen database upgrade beschikbaar is omdat je deze al hebt gedaan voor je de files had geupload.

Als je in je beheerderpaneel bovenaan versie 7.00.05 ziet staan is alles OK.
PUMA
 
wowo
Alles is ok.
Puma bedankt voor je snelle hulp.Clap
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] Upgrade v7.00.4 naar v7.00.5 lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Oude versie phpfusion wordt niet meer ondersteund door provider Algemene v7 support : 11 02 jul 2017, 13:59
upgrade van 7.01.02 naar 7.02.07 Infusions : 3 23 nov 2016, 07:34
PhpFusion 7 updaten naar versie 8 Algemene v7 support : 6 13 nov 2015, 16:18
infuseren lukt niet meer Infusions : 20 11 feb 2015, 21:07
Krijg 2 dingen niet goed Infusions : 2 02 okt 2014, 19:21