obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 5

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Copyright of GNU Affero GPL licentie onderwerpen.
 Onderwerp afdrukken
Licencie verplatsen
Impuls
Ik heb even een vraagje over licencie!

Ik zou het graag uit footer weg willen hebben. Maar niet helemaal van site want dat vind ik niet echt kunnen Grin

Nu heb ik op een test site van mij een panel aangemaakt die links staat met link naar php-fusion site en link naar theme maker!

Is dat wel toegestaan? Zo niet, dan zet ik het gewoon weer in footer Smile
 
DubSev
With adherence to that, the Copyright Footer must contain the following:

• "Powered by PHP-Fusion" is optional but is requested for clarity purposes;
• Copyright PHP-Fusion 2002-2008 Nick Jones
- with "PHP-Fusion" linking to http://php-fusion.co.uk;
• Released as free software without warranties;
• Link to the Affero GPL version 3 license;
- http://www.fsf.org/licensing/licenses/agpl-3.0.html.
...
 
muscapaul
Panelen zijn makkelijk uit te schakelen, te beperken tot sommige pagina's, e.d. Dat is dus niet toegestaan. Voor een bedarg van 30 pond (tegenwoordig ongeveer gelijk aan 30 euro) kun je toestemming krijgen voor het verwijderen...
Paul

Time flies like an arrow, fruit flies like banana (Groucho Marx)

[url=www.diptera.info]www.diptera.info[/url]
[url=www.muscapaul.com]www.muscapaul.com[/url]
 
jstuinzigt

Quote

muscapaul schreef:
Panelen zijn makkelijk uit te schakelen, te beperken tot sommige pagina's, e.d. Dat is dus niet toegestaan. Voor een bedarg van 30 pond (tegenwoordig ongeveer gelijk aan 30 euro) kun je toestemming krijgen voor het verwijderen...


Mag je het dan ook niet van de footer verwijderen en dan een pagina maken met de copyrights wat in de footer staat?
Bezoek ook eens, www.brabantfever.nl
 
Jelle
De Copyrights moeten ten alle tijden duidelijk zichtbaar zijn.

Op iedere plaats van je PHP-Fusion website.
Dus of je nou op de startpagina staat of ergens in het forum of wat dan ook, Zijn de Copyrights zichtbaar.
Zo niet, houd je je niet aan de gebruiksvoorwaarden. En dat kan allerlei consequenties hebben.
PHP-Fusion_Versie
 
jstuinzigt

Quote

Jelle schreef:
De Copyrights moeten ten alle tijden duidelijk zichtbaar zijn.

Op iedere plaats van je PHP-Fusion website.
Dus of je nou op de startpagina staat of ergens in het forum of wat dan ook, Zijn de Copyrights zichtbaar.
Zo niet, houd je je niet aan de gebruiksvoorwaarden. En dat kan allerlei consequenties hebben.


Dus een pagina aanmaken met Disclaimer en daar de copyrights inzetten en verwijderen uit de footer is toegestaan...
Bezoek ook eens, www.brabantfever.nl
 
Jelle

Quote

jstuinzigt schreef:
Dus een pagina aanmaken met Disclaimer en daar de copyrights inzetten en verwijderen uit de footer is toegestaan...

Als die pagina continu te zien is op je website Dus ook als je op het forum bent o.i.d. moet je gelijktijdig die pagina kunnen zien.

Op zich lijk mij dus in de footer een veel betere oplossing. Maar misschien dat iemand liever bijvoorbeeld een half beeld vullende pagina hieraan besteed.
PHP-Fusion_Versie
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Licencie verplatsen', te verwijzen!
BBcode:
HTML: