obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 2

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Browser problemen deze site
Joo
Hoi, dit berichtje hoort hier eigenlijk niet thuis maar ik weet geen betere plek. Sinds enige tijd loopt mijn browser IE8 vast op het forum van deze site. Ik heb getracht het probleem te localiseren en kom steeds uit op hetzelfde moment van vastlopen. Het vastlopen duurt circa 30 seconden waarna alles weer normaal functioneerd. Telkens als een berichtje van Jeepers1993 (sorry hoor) in beeld komt loopt de zaak vast. het lijkt of er iets moet worden geladen wat enige tijd duurt. Hebben andere bezoekers hier ook last van of ligt dit aan mijn verbinding? PHP-Fusion en met name het forum is de enige plek waar het mis gaat.
Groet, jan
 
Jelle
Heb je de laatste release van IE8? en niet een pre-release?

Verder is het algemeen bekend dat Microsoft het niet zo nauw neemt met de Internet standaard. Ook versie 8 wijkt op sommige punten sterk af van deze internationaal gehanteerde standaard.

Ik zou zeggen, controleer of je echt de nieuwste versie hebt, of downgrade naar versie 7. Misschien nog een optie, probeer een andere browser.
PHP-Fusion_Versie
 
Joo
Ja, ik heb juist ge-upgrade naar IE8 omdat ik dacht dat het probleem lag bij IE7. Het vastlopen van het forum en na een kleine minuut weer verder gaan heb ik sinds een dag of tien. Als niemand anders hier last van heeft zal het aan mijn PC liggen?
 
Puma
Soms kan men dit hebben als leden een te grote afbeelding in hun forum sig gebruiken,het systeem moet dan de te grote afbeelding naar een bepaalde grootte herschalen en dit kan bij sommige mensen ervoor zorgen dat alles even stil lijkt te staan.
PUMA
 
Wanabo
Het gekke is dat nu ik dit onderzoek iets dergelijks ervaar.

Dit onderwerp laadt zonder problemen, en een aantal andere heeft problemen.

Er blijft dan in de status balk staan transferring data from www.mypagerank.net

Met firefox zie ik trouwens wel direct de pagina.

Edit, nog even lopen zoeken. Ik weet niet of dit een oorzaak is maar het is wel vreemd.

In de post van Jeepers staat een WWW en PB button. Zijn website te bereiken via de WWW button is dood.

Kan dit een oorzaak zijn? Dan zou er een soort check moeten plaatsvinden of de website onder de WWW knop ingesteld bij profiel, die de vertraging veroorzaakt. Als dat het geval is noem ik dat een bug in php-fusion, het lijkt me echter onwaarschijnlijk.

Jeepers wil je je eens testen?


Eh nog even over nagedacht, maar het komt doordat de website van jeepers dood is en hij een plaatje van die website in zijn handtekening heeft staan. Dat veroorzaakt de vertraging!!!!

Voor de coders van php-fusion. Kan dat opgelost worden met een if (file_exists(????)) { include ???; } om vertragingen uit te sluiten!!!!

Gewijzigd door Wanabo op 12 april 2009, 13:53
 
Glenn_93
Ik heb dit probleem ook met IE7.

Ook rond de 30 secondne dat het forum blijft hangen
 
muscapaul
Als mensen een afbeelding in hun handtekening opnemen, dan is dat niet simpel na te gaan met een if (file_exists(????)) { include ...; } omdat je niet van te voren kunt zien of iemand een afbeelding in zijn/haar handtekening zal opnemen en waar die precies zal staan...
Gewijzigd door muscapaul op 14 april 2009, 09:17
Paul

Time flies like an arrow, fruit flies like banana (Groucho Marx)

[url=www.diptera.info]www.diptera.info[/url]
[url=www.muscapaul.com]www.muscapaul.com[/url]
 
Steff
Ow sorry, ja server is offline ja ... Hackpoging Shock. Ik zal deze metteen verwijderen.
 
Joo
Bedankt Jeepers! Geen vastlopers meer gehad. Probleem lijkt daarmee opgelost.
 
Wanabo

Quote

muscapaul schreef:
Als mensen een afbeelding in hun handtekening opnemen, dan is dat niet simpel na te gaan met een if (file_exists(????)) { include ...; } omdat je niet van te voren kunt zien of iemand een afbeelding in zijn/haar handtekening zal opnemen en waar die precies zal staan...


Eh er kan toch gekeken worden naar het handtekeningen veld! Als er een gif, bmp, jpg, of welke afbeeldings extensie dan ook voorkomt dan wordt middels een check bepaald of het plaatje getoond word of b.v. een offline plaatje. offline
Gewijzigd door Wanabo op 14 april 2009, 17:48
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Browser problemen deze site', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met register.php Algemene v7 support : 5 06 dec 2015, 19:53
Problemen Database Algemene v7 support : 5 21 aug 2014, 12:25
site vertalen Infusions : 2 01 feb 2014, 14:33
faq plaatsen op de site Algemene onderwerpen : 4 01 feb 2014, 00:04
eggdropdatabase op site Infusions : 3 10 aug 2013, 22:22