obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 1

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Externe links tonen in hoofdpaneel
Joo
Ik heb een paneel aangemaakt met links naar eigen pagina's. Zoiets als:
openside("Genealogie";
echo"
· Parenteel Wim etc
.
enzovoort.
closeside();
De bestanden in de eigen pagina's zijn vrij groot. Om de database te ontlasten heb ik deze bestanden in een eigen map als htm weggeschreven. En de link gewijzigd in:
Parenteel Wim etc

Na aanklikken van de link wordt het bestand getoond in een nieuw venster. Ik zag graag het bestand net als bij 'viewpage.php?page_id=3' in het hoofdpaneel getoond. Is hier een oplossing voor?
Gewijzigd door
Joo op 12 april 2009, 22:01
 
Steff
Parenteel Wim
 
Joo
Dank je Jeepers. De toevoeging target='_SELF' had ik zelf ook al uitgeprobeerd maar zonder resultaat. De code is nu:

echo '


- Parenteel 3 Wim

';
echo '


- Parenteel 3 via map

';
closeside();

De eerste link (met viewpage) opent netjes in het middenpaneel. De tweede link (met verwijzing naar een map) opent nog steeds in een nieuw scherm, overigens alleen als ik ".BASEDIR." verwijder. Moet ".BASEDIR." misschien ergens worden gedefinieerd?
 
Steff
voor die viewpage moet je zetten
'.BASEDIR.'
want bijv in het forum werken de links niet.
en 2de link is dan
'.BASEDIR.'genealogie/par_wim/parwim.htm'
...
en mss ligt het aan je browser die dat automatisch doet ?
 
Joo
Nog eens even getest. Met toevoeging '.BASEDIR' aan link 1 werkt deze niet meer. Dit geldt ook voor link 2. Zonder '.BASEDIR' doet link 2 wat ik wil maar opent in een nieuw venster. Dit kan toch niet aan de browser liggen? De target="_SELF" lijkt niet te werken.
 
Steff
[geshi=php]openside();
echo THEME_BULLET." Parenteel 3 Wim
\n";
echo THEME_BULLET." Parenteel 3 Via Map\n";
closeside();[/geshi]

Dit MOET werken. Anders ligt het echt wel aan je browser T_T.
Gewijzigd door Steff op 13 april 2009, 14:24
 
Joo
Dank je voor de hulp Jeepers. Regel 3 blijft echter in een nieuw venster openen. Dus toch maar aan een andere browser, zucht... Of de teksten opnemen in eigen pagina's.
 
Jelle
Even OT @ Joo.

Aangezien ik ook bezig ben en me bezig houd met genealogie, vind ik dit wel een interessant geheel.

Zou ik eens een kijkje mogen nemen op je website? misschien dat we elkaar nog nieuwe ideeën kunnen aanreiken.


PHP-Fusion_Versie
 
Joo
Opgelost! Ik heb nog eens gezocht op de 'oude' Nederlandse site van PHP-Fusion. Ik heb nu twee manieren gevonden om externe links te tonen op het hoofdpaneel van je site. De ene mogelijkheid is met de Infusion "Page Wrapper" en de andere die ik nu ga gebruiken is via een tip van Wanaboo. Hierbij maak je (per parenteel of genealogie) een eigen pagina met de code:
opentable("");
//the site or URL to get
$ch = curl_init("http://www.sitenaam.nl/familie/genealogie/parenteel/parwim.htm");
//set the options for the transfer
curl_setopt($ch, CURLOPT_HEADER, 0);
//execute the session
curl_exec($ch);
//free up system resources !!IMPORTANT
curl_close($ch);
?>

Vervolgens maak je een nieuw paneel aan met daarin de verwijzing naar de pagina's bijvoorbeeld:
openside("Genealogie en parentelen");
echo '


- Parenteel Piet (1918-2005)

';
echo '


- Parenteel Wim (1921-)

';
closeside();

Het resultaat is precies wat ik voor ogen had namelijk externe pagina's tonen in je eigen PHP Fusion site.

Jelle, ik stuur je wel een privé berichtje.
Gewijzigd door Joo op 13 april 2009, 19:55
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Externe links tonen in hoofdpaneel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
inaktief zetten van links in je menu Algemene v7 support : 1 30 jul 2012, 10:21
site links Algemene v7 support : 3 20 dec 2010, 16:56
Ophalen details uit database en op pagina tonen Algemene v7 support : 1 19 dec 2010, 10:50
balkje met "posted by ...."tonen Modificaties : 1 30 nov 2010, 20:47
zelfgemaakte pagina in pagina tonen Modificaties : 2 22 nov 2010, 17:57