obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 3

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
 Onderwerp afdrukken
Pjirc
jeremy
Op mijn site www.enchanted-folk.nl maak ik gebruik van Pjirc, wat ik graag zou willen doen is voor geregistreerde mensen dat zij al automatisch ingelogt worden op de irc server, met snelloging lukt dit wel alleen moet men dan nog zelf het commande voor de nickserv intypen, dit wil ik dus voor mijn leden besparen. Hoe kan ik dit voor hen bewerkstelligen ?
 
Puma
Via een mIRC script kan je deze nickserv inlogcommands natuurlijk eenvoudig in je perform neerzetten door deze command te gebruiken: /msg nickserv identify jouwwachtwoord
Maar hoe je dit via de pjirc infusion kan doen weet ik niet meteen.

Je kan bv het ../infusions/pjirc_4_fusion/index.php bestand wel bewerken om extra kanalen te joinen bij het inloggen (als je wil weten hoe dit moet vraag maar) en ook op die manier een extra nickserv inlog command toevoegen.
Maar aangezien iedereen uiteraard een unieke nickserv login heeft (username + password) kan je dit moeilijk integreren zodat alle chatters automatisch zouden inloggen op die manier.
Wat je eigenlijk zou moeten hebben is een code die de username + password van de irc server zou kunnen binnenhalen maar wegens veiligheidsredenen is dit voor zover ik weet niet mogelijk.

Je zou eens kunnen informeren bij een ircop of een network admin van de chatserver die je gebruikt want als je een geregistreerde (!) nickname inlogt op die server dan zou nickserv ook in principe automatisch je login moeten herkennen.
PUMA
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pjirc', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
pjirc 4 fusion chat kanaal Algemene v7 support : 1 05 aug 2009, 09:11
Pjirc 4fusion voor meer channels te hebben... Infusions : 4 09 mei 2009, 16:57