obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 5

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Afbeelding invoegen
wijkkie
Een tijdje geleden heb ik de site naar v7 gezet.
Als ik een nieuwbericht toevoeg en daar een afbeelding wil invoegen had ik altijd een pulldownmenu met de afbeeldingen, nu niet meer.

Weet iemand hoe dit is op te lossen?
 
Steff
ss_9.12.2009_12.16_141
Onderaan rechts. Daar staan de afbeeldingen die je hebt staan in images/news/.
Je kan dit ook handmatig oplossen door
 
wijkkie
Okee, maar ik gebruik de TinyMCE editor.
 
Steff
Klik dan op het insertimage icoontje en vul "images/news/jouwfile.extentie" in.
 
wijkkie
Ja okee. Dat snapt ik. Maar ik had zo'n mooi pulldown menu'tje. Voor de beheerders die niet zo goed zijn in dit soort dingen.
 
Steff
Dat is enkel mogelijk zonder Tiny MCE Wink. Want in het textinput wordt geen html gebruikt dus is dit niet echt mogelijk (Enkel met wat grote aanpassingen aan tiny MCE zou het in principe kunnen.)
 
wijkkie
Waarom heb ik dan een andere V7 site waar die pulldown met afbeeldingen er wel is?
 
Jelle
Waarschijnlijk omdat daar Tiny MCE niet aan staat.

Zoals Jeepers al zegt, met tiny MCE geen pull down, zonder Tiny MCE wel een pull down.
PHP-Fusion_Versie
 
wijkkie
Nou dan ben ik gek zeker!
De ene site staat tinyMCE wel aan en heb ik een pulldown wanneer ik een afbeelding wil toevoegen. Deze site draait onder V 7.00

De andere site die op v7.00.05 draait staat tinyMCE ook aan maar heb ik geen pulldown.

??
 
Jelle
Helaas kan ik dat niet nakijken omdat ik geen site beschikbaar heb met een oudere versie. En mijn geheugen laat me momenteel even in de steek.

Aan de andere kant zou ik wel willen adviseren om de 7.00 site te updaten naar versie 7.00.05 in verband met de veiligheid voor je website.
PHP-Fusion_Versie
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afbeelding invoegen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foto galerij "invoegen" in eigen pagina Algemene v7 support : 4 01 mrt 2015, 21:29
Afbeelding verwijderen na lees meer Algemene v7 support : 5 10 jan 2014, 15:40
Afbeelding aanpassen Infusions : 4 27 aug 2011, 10:16
Nieuws afbeelding Modificaties : 1 19 mei 2011, 16:09
afbeelding bij nieuws toevoegen Algemene v7 support : 4 29 jan 2010, 19:37