obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 1

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
topic gesloten
AvSan
Puma, ik snap dat je het topic sluit http://www.phpfusion-nederlands.info/...#post_2920

Maar om me door zo'n een eikel voor zielig mannetje uit te laten maken... sorry maar die gozer is echt triest... ik dacht ik meld netjes in een treath van hem dat ie z'n copyright heeft verwijderd in plaats van hem gelijk the namen and the shamen. Dr is zelf een sectie voor hier op het forum http://www.phpfusion-nederlands.info/...orum_id=19

En om dan zo te reageren... sorry, maar ik kan daar echt met m'n pet niet bij... zegt meer zijn niveau (wat dus klaarblijkelijk niet hoog is), dan over mij...
 
Puma
Laten we nu allemaal handjes schudden ofzo en het hier bij laten he,als iedereen het laatste woord wil hebben dan kan ik hier 100 topics per dag gaan sluiten.
PUMA
 
AvSan
Hoi Puma, Ik vind het goed, sluit (en delete) dit topic wat mij betreft... ik wou alleen even gezegd hebben dat ik het geen style vind van hem... een simpel meldinkje van hem dat ie ermee bezig is is voldoende... waarom dan gelijk zo op zn teentjes getrapt en mij uitmaken voor rotte vis...
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'topic gesloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
[Gesloten] [Opgelost] Infusion gaat naar startpagina ?! Infusions : 16 20 sep 2009, 15:59
[Gesloten] bezoekersteller Algemene v7 support : 3 08 jan 2009, 16:36