obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» Red13:37:41
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
[Aangepast] Commerciële ontwikkelaar gezocht
golf1025
Hi,
Onze fotoclub met 100 leden wil haar bestaande website: www.nafva.nl upgraden. Ik heb mij georiënteerd op verschllende cms'en en phpFusion lijkt standaard vrijwel alle functionaliten te bezitten die we zoeken.
Voor zaken als het waar nodig aanpassen van de look&feel (Themes, css, php-code) zoeken we iemand die tegen betaling hiervoor kan zorgen.
Als de site eenmaal in de lucht is, willen we ook een abonnement voor het continu beheren van de 'achterkant' van de site. Dus implementeren van alle releases en patches van Fusion, maar ook van eventuele infusions of mod's die in de site worden gebruikt. Met name het bewaken van een optimale beveiliging tegen attacks is een belangrijk punt. Over hosting van het geheel valt te spreken.
Bij belangstelling, graag reageren of een tip/link geven waarmee ik verder kan.
Dank alvast!
Jan de Boer
Gewijzigd door golf1025 op 26 november 2008, 14:37
 
stienoo
Hoe bedoel je commerciële ontwikkelaars? Mensen die een php-fusion site gebruiken voor commerciële doeleinde, of mensen die een site als php-fusion maken voor geld?
 
stienoo
Tja, voor de kleinere aanpassingen kan je hier op het forum terecht, maar voor de grote ga je idd iemand moeten zoeken, ik persoonlijk weet niemand, maar ik denk dat je wel iemand kan vinden!

Momenteel kan ik zelf nog geen infusions maken, maar daar wil ik snel verandering in brengen.
 
golf1025
Ok! Success met je verdere ontwikkeling. Mijn post blijft voorlopig staan!
Jan
 
Jelle
Jan, kijk even naar je PB!
PHP-Fusion_Versie
 
stienoo
Heu, en mogen wij ook weten waarom?
Gewijzigd door stienoo op 26 november 2008, 16:32
 
Diemux
Prive bericht. Volgens mij heeft "prive" een betekenis Pfft
Meer dan 500 infusions/mods en SEO tips!

PHPFusion-mods.net
 
stienoo
Ja, daar zit wel iets in ^^
 
MysticFire
Jammer dat ik de tijd er niet voor heb, wel lkkr jobke :d
elishacuthberttagsp3
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Aangepast] Commerciële ontwikkelaar gezocht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
plugin gezocht Infusions : 2 22 nov 2018, 18:18
Aangepast user info panel Modificaties : 10 10 dec 2011, 14:14
Radioscripts gezocht Algemene v7 support : 2 22 jan 2011, 14:57
Commerciele licentie Licentie en copyright vragen/meldingen : 1 04 jan 2011, 14:47
Theme Gezocht Themes : 5 12 mei 2010, 13:09