obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 10

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» douwe_yntema14:28:38
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
new articles vermeld op news.php
ivoht
Hoi,

op mijn site plaats ik via artikelen en artikel categorieen nieuwe verslagen op de site.
Echter ik zou graag automatisch een nieuwsmelding willen maken zodra er een nieuw artikel aangemaakt is.
maw een melding in news.php.

1, hoe krijg ik zo een melding in news.php als er n nieuwe verslag / artikel geplaatst is?

en tweede vraag;
2. hoe krijg ik de aritkelen uit een dezelfde categorie allemaal onder elkaar getoond? (zoals bij de nieuws items bij news.php.
nu krijg ik namelijk alleen de links naar de artikelen onder elkaar (ipv de inhoud van de artikelen)
 
Njiekovic
Ik heb vrijwel dezelfde vraag; hoe kan ik op de Home pagina de laatste artikelen met een korte beschrijving in chronologische volgorde krijgen. Beetje alla een weblog als biertijd.com

M'n eerste post hier trouwens, dus hallo allemaal! Smile
 
Ground Zero
Je kan wss wel een paneel maken ofzo met 'Latest Articles'
Als je geen nieuws hebt, kan je ook je artikel-pagina als startpagina instellen (via beheerderspaneel)

deze kunnen ook handig zijn:
Advanced Articles
Article Hierarchy
Latest & Popular Articles side Panel
Recent Article center panel
New Articles Look
| -------------------------------------------------- |
| aw_ecal_panel
| [url=http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=520]k
 
Njiekovic
Het probleem is alleen dat als ik direct in Home de Articles pagina laat laden ik alleen de article categories krijg. Artikelen zijn dan dus gesorteerd per categorie en niet op aanmaakdatum en tijd.
Wat ik zou willen is dat op Home alleen de laatste zoveel (11) artikelen te vinden zijn. Bij Articles zouden dan alle artikelen te vinden moeten zijn.

Is dit mogelijk?
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'new articles vermeld op news.php', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
sortering van articles Algemene v7 support : 2 29 aug 2017, 09:28
News system Infusions : 1 07 mei 2013, 09:53
Paneel alleen op index /news.php Algemene v7 support : 6 06 jan 2013, 12:27
Afbeeldingen in news zetten Algemene v7 support : 2 10 sep 2012, 16:15
Nieuwe News Cats Algemene onderwerpen : 3 24 mei 2012, 06:49