obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 4

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» Red15:37:59
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Foutmelding contactformulier
Joo
Als beginner loop ik tegen enkele vragen op.
1. Bij het versturen van een bericht via het contactformulier krijg ik de foutmelding: Interne fout: kan uw bericht niet verzenden.
Heeft dit misschien met rechten te maken?
2. Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord door een lid verschijnt de melding dat een email is verzonden doch deze komt niet aan. heeft dit met de foutmelding onder 1 te maken? Een 'normale' aanmelding lukt wel.
Weet iemand hier een oplossing voor?
 
Diemux
Duidelijk een email probleem Wink. Weet je zeker dat jou host sendmail() aan heeft staan? Deze PHP functie word gebruikt om emails te versturen, helaas hebben veel gratis hostings deze functie uitstaan (spam).

Indien dat het geval is zou je wel SMTP kunnen gebruiken. Dit kan je instellen in het administratie paneel.
Meer dan 500 infusions/mods en SEO tips!

PHPFusion-mods.net
 
icemania
Werk je via een provider of is dit een local install
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
Joo
[quote][Werk je via een provider of is dit een local install /quote]
Mijn site wordt gehost door vevida.nl. Ik heb gezien dat deze geen SMTP ondersteund. Hiervoor moet ik de mailserver van de intertoegang provider gebruiken, aldus Vevida. Ik heb deze SMTP gegevens van XS4ALL ook al eens ingevuld in het administratiepaneel maar dan krijg ik een melding dat de mailserver niet bereikt kan worden wegens een timeout. Ik probeer nog wel wat andere dingen.
 
Wanabo
Voor de oude versie v6 was er een aangepaste sendmail in omloop. Deze maakte gebruik van de beveiligde gmail smtp. Hiermee omzeil je de problemen.

Ik weet niet of dit al omgebouwd is voor v7.


 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutmelding contactformulier', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
foutmelding Themes : 7 12 jan 2019, 18:28
Foutmelding tijdens installatie Algemene v7 support : 4 30 dec 2017, 19:13
Foutmelding; Deprecated: Function eregi() Algemene v7 support : 12 23 nov 2012, 18:44
website ineens foutmelding Infusions : 3 30 dec 2010, 23:37
foutmelding Modificaties : 1 30 nov 2010, 08:50