obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
error unanswered threads?
nostradamus
als ik een mod instaleer die unanswered threads laat zien kijg ik deze foutmelding:

Unknown column 'piep_piep.tu.thread_id' in 'on clause'

mijn hoster zegt dit:

Quote

We hebben uw probleem onderzocht en zijn daarbij tot de conclusie gekomen dat u het tabel piep_piep.tu probeert op te roepen.
Uw foutmelding geeft aan unknown colum met andere woorden, hij herkent dit tabel niet en dat is ook terecht aangezien het niet bestaat.

Als u kijkt in uw phpmyadmin (zie screenshot) zult u zien dat alle tabellen fusion_id heten en dus niet beginnen met piep_id.

Mocht u verder nog vragen hebben laat het ons dan even weten.
Met vriendelijke groet,

Charis
http://www.flexwebhosting.nl


ik snap dit niet de rest van mijn site werkt wel maar de unanswererd threads niet?

mis ik hier nu echt een tabel ? ik zou niet weten welke ik moet missen dan?

mijn db heet piep_piep
en de prefix van de site is fusion_

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ps screenshot die mee werd gestuurd werkte niet
 
Jelle
Als eerste, ik ken de infusion niet!
Maar voor zover ik er op het eerste oog naar kijk, wordt het bedoelde veld verkeerd aangeroepen door een regel in één van je bestanden. Het lijk mij dat 'piep_piep.tu.thread_id' moet aangepast worden in fusion_tu.thread_id'.

Omdat je, zoals het lijkt, ook niet de gehele foutmelding erbij zet kan ik dus niet zo zeggen waar je naar moet kijken

Mogelijk dat je dus de hele foutmelding plaatst en een stukje van de fout-veroorzakende-regels van het betreffende bestand.


PHP-Fusion_Versie
 
nostradamus

Quote

Jelle schreef:
Als eerste, ik ken de infusion niet!
Maar voor zover ik er op het eerste oog naar kijk, wordt het bedoelde veld verkeerd aangeroepen door een regel in één van je bestanden. Het lijk mij dat 'piep_piep.tu.thread_id' moet aangepast worden in fusion_tu.thread_id'.

Omdat je, zoals het lijkt, ook niet de gehele foutmelding erbij zet kan ik dus niet zo zeggen waar je naar moet kijken

Mogelijk dat je dus de hele foutmelding plaatst en een stukje van de fout-veroorzakende-regels van het betreffende bestand.



Unknown column 'piep_piep.tu.thread_id' in 'on clause'

http://85.92.144.37/~piep/news.php

in het center forum panel op unanswered threads kliken dan krijg je de foutmelding
 
Jelle
Ik heb de infusion even gedownload en snel bekeken. In eerste instantie zie ik niets vreemds, maar dat zegt nog niets.

Je zou eventueel zelf HIER dezelfde vraag kunnen stellen.

Maar waarschijnlijk heb je versie 1 van deze infusion terwijl ondertussen op zijn eigen site versie 1.02 al word aangeboden. Waarschijnlijk dus dat er toch ergens wat problemen waren die er in de laatste versies uit zijn gehaald.

Maar als ik morgen tijd heb wil ik er nog wel naar kijken. (mits iemand anders nog een andere suggestie heeft.)

PHP-Fusion_Versie
 
nostradamus
de mod ik ik gebruik is van Fangree_Craig en is de laatste versie.

ik heb het Craig zelf ook gevraagd, maar die kon niks vinden. die had mij ook doorverwezen naar mijn hoster.

het vreemde is dat dit probleem zich alleen voordoet op mijn server, en niet op mijn xammp server of bij een andere hoster.

het antwoord wat ik heb gehad van mijn hoster geloof ik niet! anders zou de rest van de site ook niet werken.
als je bv db toegang wil of een dump kan ik je de gegevens in een pm sturen.
 
Jelle
Ik heb de mod op mijn testserver geïnstalleerd maar geen problemen ondervonden. m.a.w. bij mij werkt hij prima.

Mogelijk dat er toch iets anders op je site is wat het probleem veroorzaakt dat de database foutief word aangesproken.

Heb je het overigens al eens geprobeerd om alle bestanden opnieuw te uploaden?

Ik heb in ieder geval op dit moment geen enkel idee waar de fout zou kunnen liggen.
PHP-Fusion_Versie
 
nostradamus
ik dus ook niet heb meerdere fusion sites gemaakt maar ik kom dit voor het eerst tegen.

ik denk dat met tu de tabel users word bedoeld

ik ben de tabellen van een werkende site met deze site vergeleken. en ik zie geen verschil!!!!!

maar ik ben een Msql noob!! als ik niet weet waar ik moet zoeken kan ik het ook niet vinden.

wat kan ik doen om er achter te komen wat dit veroorzaakt???????/
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'error unanswered threads?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
403 error Algemene v7 support : 4 29 feb 2020, 11:26
setup error Algemene v7 support : 2 10 okt 2019, 19:22
Contact pagina error Algemene v7 support : 3 01 mrt 2013, 20:04
[Opgelost] Error:  Infusions : 5 24 mei 2012, 06:24
[Opgelost] Parse error nieuw Paneel !HELP! Modificaties : 5 24 mei 2012, 06:24