obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 2

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
geen infusions meer
Deejay-Erik
ik ben al een tijd bezig met php fusions maar dat wat ik nu voor elkaar gekregen heb is me tot nu toe niet gelukt ik ben namelijk me infusions kwijt niet me gewone maar die onder systeem beheer om de infusions te aktieveren.. het enigste wat ik dan krijg is een leeg venster met alleen achtergrond beeld zou me hierbij iemand kunnen helpen..???

alvast bedankt...
 
Wanabo
Misschien is er tijdens de upload wat misgegaan. Upload je infusion(s) nogmaals en probeer het opnieuw.

Om welke gaat het trouwens.
 
Deejay-Erik
Nou het probleem is dat de infusions die in de systembeheer staan dus die waar je de infusions activeert kan dus geen nieuwe infusions toevoegen en ik heb al van alles geprobeerd ook de infusions weer opnieuw in de admin dir te pakken en de atribut status op de server meerdere keren veranderdd en zo ik zie ook geen fout meldingen hij zegd gewoon gereed met het laden van de pagina
 
stevendc
ik heb dit ook al eens mee ge maakt en had het volgende gedaan waardoor ik dit probleem tegen kwam.

Bij een nieuwe installatie van mijn php-fusion powered website had ik bvb op de plaats waar je je hoofd beheerders account moet opgeven een Admin gemaakt.

Dan via die admin een andere account toegevoegd voor mezelf.
Ondertussen stonden onder de beheerders rechten alles niet aangevinkt.

Bekijk dat anders ook eens of je wel alle rechten hebt op je account, of is je eigen account wel degelijk de hoofd beheerders account?
Zo niet dan zou ik toch maar eens kijken op die hoofd account of daar wel alles op werkt.
pups_31_10_2010

Nick Jones - Thanks for this fantastic CMS system and everything you have hoped for. Rest in pease, we will remember you!
 
Deejay-Erik
Nee ik heb alle rechten ik het heeft ook alijd gewerkt zo ineens niet meer ik weet ook zo niet meer wat ik gedaan heb.. volgens mij niets... dat is het domme en ik zie in het systeem de infusions ja ook wel
 
stevendc
Kijk eens in uwwebsite/infusions

Of daar wel degelijk enkel en alleen mappen staan met de infusions met daarbij de 1 enkele index.php die bij php-fusion is mee gegeven.

Upload ook eens de originele infusions/index.php
Daar kan het volgens mij ook wat aan fout gegaan zijn.

wat de rechten betreft van deze mappen en index.php bestand
deze zouden allemaal op chmod 755 moeten staan
en index.php op 644 .

mvg
Gewijzigd door stevendc op 15 juni 2010, 23:19
pups_31_10_2010

Nick Jones - Thanks for this fantastic CMS system and everything you have hoped for. Rest in pease, we will remember you!
 
Deejay-Erik
ook effe alles gecont5roleerd en is alles in orde.. maar ik denk dat ik een beetje verkeerd begrepen word... maar de infusions.php in de administration map is daar waar ik dus problemen mee heb... die heb ik ook al nieuw geupload op de server.. maar dus nog steeds niets... zou het jammer vinden als ik alles nieuw moet doen pffff..!!

 
Jelle
Als eerste zou ik de database controleren op je server. (corrupt?) En indien nodig repareren/herstellen/opschonen.

Is dit gebeurd in een 'nieuwe' install, of had je al (extra toegevoegde) infusions in gebruik.

Bij een nieuwe install ben ik bang dat je de installatie opnieuw moet doen. Waarschijnlijk is er bij het aanmaken van de tabellen en velden dan iets mis gegaan.

Was het een bestaande PHP-Fusion, dan moet je nagaan wat er is gebeurd tot aan het moment dat de infusions 'verdwenen'. Waarschijnlijk dat je iets geïnstalleerd hebt wat de database 'aangetast heeft'
PHP-Fusion_Versie
 
Deejay-Erik
ik ben eens gaan snaaien in de mysql en via de mysql in de infusions wat komische dingen verwijderd nu komt het komische ik ga naar mijn vrouw die heeft dus ook alle rechten op me website (anders heb ik de grootste ruzie grins) en heb haar eens laten inloggen en kijken of zij wel in de infusions kwam en dat was dus wel zo nu heb ik eens op mijn pc met haar account geprobeerd en weer nx., ik natuurlijk sjaggie en heb me lappie genomen en het eens via me lappie met mijn account geprobeerd en weer nx maar nu komt het terwijl ik ingelogd was op me lappie heb ik me zelf nog eens ingelogd via me pc en ja hoor ik kom weer in me infusions...?!?!?!?!?! vraag me nu niet waar het aan lag maar het probleem is opgelost... in ieder geval iedereen bedankt. voor de moeite
 
Wanabo
Zou een cache probleem kunnen zijn. Iets anders kan ik niet bedenken.


 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen infusions meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
infusions v7 Infusions : 5 01 feb 2022, 23:10
Geen onderwerp Infusions : 8 19 nov 2018, 22:19
infusions en mods integreren in profile Algemene v7 support : 1 31 mei 2018, 22:28
Oude versie phpfusion wordt niet meer ondersteund door provider Algemene v7 support : 11 02 jul 2017, 13:59
lay-out infusions-algemeen Infusions : 2 25 okt 2015, 15:48