obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 11

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» Red 1 dag
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
wil iemand een update maken voor mij:$?
speedy
Ik heb een upload systeem gedownload die aan mijn eisen voldoet.
Alleen het probleem is dus dat hij voor versie v6 is gemaakt.

Maar ik gebruik v7 zou misschien iemand een update willen maken???

De makers heb ik al een E-mail gestuurd alleen ze regenereren niet.
Daarom zet ik een berichtje in deze forum.

Groetjes,
Speedy
speedy voegde bij, bestand:
upload_system.rar [17.29KB / 91 Downloads]

Gewijzigd door speedy op 02 augustus 2010, 12:17
 
Jelle
Ik denk dat je hiervoor toch echt naar de makers van de infusion zult moeten gaan. Op dit moment denk ik dat er weinig animo is om deze conversie te maken mede omdat de meeste mensen bezig zijn met de upgrade naar versie 7.01

Bovendien zou het kunnen zijn dat dit stukje tegen werkt. http://www.phpfusion-nederlands.info/...?page_id=4
en dan met name:

Quote

Het opgeven van uw website adres is verplicht,deze maatregel is van kracht om een eventuele PHP-Fusion copyright schending tegen te gaan. Indien u uw website om een bepaalde reden toch niet publiek zou willen maken dient u dit eerst te melden aan een teamlid van PHP-Fusion Nederlands,dit kan u doen door middel van een privé bericht. Indien u uw website niet vermeld hebt staan in uw profiel en wij hiervoor geen geldige reden hebben ontvangen,zal er door ons team geen enkel gevolg worden gegeven aan vragen die u via het supportforum zal stellen. Alle andere profielinfo is optioneel, hoewel wij onze leden aanmoedigen alle velden in te vullen.

PHP-Fusion_Versie
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wil iemand een update maken voor mij:$?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
thema maken Themes : 2 01 apr 2018, 21:26
Ontwerp voor v9 FIFA website Themes : 5 26 mrt 2016, 18:37
Tapatalk voor PHP-Fusion Algemene v7 support : 2 07 feb 2015, 11:27
software / tips voor het maken van thema Themes : 2 11 jun 2014, 07:42
Divisie.info Voor sport liefhebbers. Toon uw PHP-Fusion website : 1 23 aug 2013, 11:06