obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 14

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» Red 1 dag
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Banner plaatsen
huins
Hallo,

Ik wil graag een banner plaatsen in het zijpaneel of hoofdpaneel.
Bij heb ik al twee banners staan.
Maar hoe plaats ik die?

Groet, Ronald
 
stevendc
Voor het weergeven van die banner functie in php-fusion moet de code die de banners aanroept in je theme megenomen worden bvb.




echo "".showbanners()."";


Deze code staat normaal gezien bovenaan in je theme design, echter kan deze ook wel op andere plaatsen neergezet worden.

Als je die code plaatst in je theme, zal op die plaats de banners weer gegeven worden.
Van het moment dat er geen enkele banner opgegeven staat bij , dan gaat die een afbeelding weergeven opgegeven in Site banner:

In dit geval bij een nieuwe installatie van php-fusion zal daar staan images/php-fusion-logo.png.
Dus het logo van php-fusion.
pups_31_10_2010

Nick Jones - Thanks for this fantastic CMS system and everything you have hoped for. Rest in pease, we will remember you!
 
huins
Hardstikke bedankt StevenDC,

Het werkt..Smile)
Dit is mijn eerste site die ik maak met PHP-Fusion voor ons dorp www.huins-lions.nl en ik vind het een prachtig systeem. Heb even zitten klooien met Joomla, maar dat vond ik minder. Voorheen maakte ik mijn websites met Frontpage.
Ik denk dat ik nog wel een paar vraagjes zal hebben, maar dat laat ik dan wel weer weten.

Groet, Ronald
 
stevendc
Hey huins, leuk dat het opgelost is !

Joomla is echter ook een goeie CMS enkel dat deze al een beetje meer voor gevorderden is denk ik, ik werk er alle sinds ook niet graag mee.

Frontpage, daar heb ik nog nooit mee gewerkt, vroeger gewoon tutorial HTML gedaan met Editpad pro die ik nu nog altijd gebruik ^^

Als je vragen hebt, aarzel niet om die te stellen hoor, er is altijd wel iemand die je kan helpen hier.

MVG
pups_31_10_2010

Nick Jones - Thanks for this fantastic CMS system and everything you have hoped for. Rest in pease, we will remember you!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Banner plaatsen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
foto's plaatsen is een mess geworden Infusions : 14 14 apr 2014, 21:53
faq plaatsen op de site Algemene onderwerpen : 4 01 feb 2014, 00:04
banner Algemene onderwerpen : 5 28 jun 2013, 16:38
banner .swf in theme blue light Themes : 3 13 feb 2012, 19:46
Font maat in banner ? Infusions : 1 13 sep 2011, 12:16