obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 3

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] Balk met voettekst
janelli
Ben offline een nieuwe website aan het bouwen voor een vereniging. Bij het opstarten bemerkte ik, dat op het beginscherm onderaan de balk met voettekst ontbreekt. Als ik andere pagina's bezoek, staat deze er wel.
Ik gebruik als theme Fumaeleon en het beginscherm bestaat uit de gebruikelijke panelen met als startpagina het Welkom gedeelte en weblinks.

Als ik echter mijn beeld op het scherm verklein, blijkt de balk met voettekst bovenin erachter te staan!!
Zie bijlage.
janelli voegde bij, afbeelding: (Klik het plaatje voor vergroting!)
startmb.jpg

Gewijzigd door Jelle op 06 januari 2011, 13:43
JvdB
 
janelli
Probleem opgelost, kon me er niet bij neerleggen, dat ik het niet gevonden kreeg.

Oorzaak van het probleem? Bij Algemene instellingen onder Site introductie stond onderaan de tekst een verdwaalde eindtag van . Deze verwijderd en het probleem was opgelost.
JvdB
 
Jelle
Ik was vanmorgen al aan het zoeken geweest en wilde net melden waar de mogelijke oorzaak in zou kunnen liggen.

Maar natuurlijk veel beter dat je het al gevonden hebt. Wink
PHP-Fusion_Versie
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] Balk met voettekst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
menu balk centreren Themes : 7 19 sep 2012, 11:42
[Opgelost] Infusions, kan ik niet op klikken? Infusions : 10 24 mei 2012, 06:50
[Opgelost] Hey need help please Locale onderwerpen (locale bestanden) : 3 24 mei 2012, 06:48
[Opgelost] pagina's Modificaties : 5 24 mei 2012, 06:32
[Opgelost] TinyMCE HTML editor werkt niet in artikel en news Algemene v7 support : 6 24 mei 2012, 06:27