obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» muscapaul23:22:27
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] fout melding BB-codes
bartje206
ik heb vorige week mijn ftp programma laten openstaan en mijn zoontje heeft perongeluk alles gewist
ik dacht dat ik een backup had maar blijkbaar niet. dom van me.

Nu heb ik zogoed als alles kunnen herstellen. Alleen bij het reageren op een topic in mijn forum krijg ik volgende fout melding onder aan het antwoord kader. daar zouden normaal bbcodes staan maar daar staat dit

Warning: display_bbcodes(../includes/bbcodes/cimg_bbcode_include_var.php) [function.display-bbcodes]: failed to open stream: No such file or directory in c:\domains\the-untouchables.be\wwwroot\includes\bbcode_include.php on line 42


hoe krijg ik dit opgelost?
Gewijzigd door Jelle op 13 februari 2011, 09:41
 
Jelle
Ogenschijnlijk ben je een bestand vergeten, of is deze niet ongeschonden terug geplaatst.

Je zou kunnen proberen om alle bestanden (en eventuele submappen) onder [includes/bbcode] opnieuw te uploaden.
Het lijkt er op dat het om het bestand [cimg_bbcode_include_var.php] gaat, maar ik vraag me af of dat wel juist is.
Heb je eigen BB-codes in gebruik op je forum?
Het originele bestand is namelijk [img_bbcode_include_var.php]

PHP-Fusion_Versie
 
bartje206
hey jelle
ik gebruik geen eigen bbcodes , heb alle bestanden eens verwijderd en geupload. Hij blijft steeds die fout geven
 
bartje206
ondertussen het probleem opgelost. heb alle bbcodes eens uitgeschakeld en terug in geschakeld , foutmelding is weg nu.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] fout melding BB-codes', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
BB-codes in fotoalbum Modificaties : 1 18 jun 2014, 07:43
Fout in extra uservelden Algemene v7 support : 7 04 nov 2013, 20:24
[Opgelost] Infusions, kan ik niet op klikken? Infusions : 10 24 mei 2012, 06:50
[Opgelost] Hey need help please Locale onderwerpen (locale bestanden) : 3 24 mei 2012, 06:48
[Opgelost] pagina's Modificaties : 5 24 mei 2012, 06:32