obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 3

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
infusion doet het niet
MOJO
hallo, umm mijn infusion knopje doet het niet ? er zit een lijn erdoor heen of hoort dat zo? want als ik het me goed kan herinneren (5jaarterug) heb ik dat wel eens gebruikt ..

umm wat ik ermee bedoel is dat ik sommige dingen by navigatie niet kan verwijderen bijvoorbeeld; download, faq's en weblinks. en bij control panel vind ik het nergens dus wss ligt het dus by de infusion die het niet doet? o.o

sorry khb niet zoveel verstand hiervan Cloud

oh wat ik dus wilde zeggen Pfft infusion management in control panel doet het niet maar weet iemand waaraan het kan liggen?

Thanks alvast
MOJO voegde bij, afbeelding: (Klik het plaatje voor vergroting!)
naamloos_1.jpg

Gewijzigd door MOJO op 15 februari 2011, 19:42
 
Jelle
Het Infusion management of infusion tabblad staat een streep door heen als er geen infusions aanwezig zijn/geïnfuseert zijn.
Op het moment dat je één (of meer) infusions infuseert, verdwijnt automatisch die streep en kan je dit tabblad benaderen.

Het weghalen van bijvoorbeeld faq, weblinks en dergelijke uit de navigatie heeft niets met infusions te maken. Dit wordt geregeld in de site links onder systeembeheer.


Overigens dien je in je profiel je webadres te plaatsen. Zie http://www.phpfusion-nederlands.info/...?page_id=4
Gewijzigd door Jelle op 15 februari 2011, 23:05
PHP-Fusion_Versie
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'infusion doet het niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Autonews Infusion Infusions : 22 11 jun 2019, 03:13
Oude versie phpfusion wordt niet meer ondersteund door provider Algemene v7 support : 11 02 jul 2017, 13:59
infusion aanpassen via phpmyadmin Infusions : 12 19 feb 2017, 08:28
nieuwe infusion Infusions : 1 18 feb 2017, 23:05
infuseren lukt niet meer Infusions : 20 11 feb 2015, 21:07