obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 4

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Hier vind u alle onderwerpen terug i.v.m. website veranderingen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe website online.
MysticFire
Tja, idd snap het wel.
elishacuthberttagsp3
 
Tino
Je went vanzelf aan zo'n nieuwe domeinnaam.

En het is een zeer goede ontwikkeling voor de software dat er nu ook ondersteuning is voor Nederlandstaligen.

En ik snap het best van de extensie die jullie hebben gekozen, aangezien jullie waarschijnlijk niet of Belgen of Nederlanders willen "voortrekken", om het maar even zo te noemen.

Veel succes met het onderhouden van de site en het ondersteunen van mensen die hulp nodig hebben.

Ik weet zeker dat het jullie wel lukt Wink

~Tino
 
dungeon
Heel veel succes met het team.

Greetz dungeon
 
Puma
Uiteraard geven we ook nog support voor mensen die v6 gebruiken omdat we begrijpen dat nog niet iedereen deze upgrade heeft uitgevoert.
De downloads echter hebben we beperkt tot v7 omdat v6 op termijn toch helemaal zal verdwijnen,net zoals dat vroeger met v5 het geval was.
PUMA
 
Nikos
Ik heb al een tijdje php fusion maar hoe kom ik erachter welke versie ik heb? En komt er binnenkort handleiding hoe je moet updaten? (of bestaat deze al? ik kon hem nergens vinden)
 
Jelle

Quote

Nikos schreef:
Ik heb al een tijdje php fusion maar hoe kom ik erachter welke versie ik heb?
Als je naar je Admin-pagina's gaat kan je in de kop van je control-panel zien welke versie je gebruikt.

Quote

Nikos schreef:
En komt er binnenkort handleiding hoe je moet updaten? (of bestaat deze al? ik kon hem nergens vinden)
Voor zover ik weet is die handleiding niet direct los beschikbaar. Hij staat echter wel vermeld in de 'readme' van het volledige pakket. (ik geef toe, kan een beetje vreemd overkomen.)

Maar updaten is simpel.
Als eerste backup maken van je database.
Backup maken van de 'orginele bestanden die geupdate worden.
Eventuele aanpassingen verwerken in de nieuwe 'update-bestanden'
Alle 'update-bestanden uploaden naar je server. (Let op dat je alle bestanden naar de juiste directory upload. Het update-pakket is altijd in de juiste standaard directory-structuur opgebouwd)
Ga naar je Admin-control-panel klik daar op update en volg de stappen die eventueel worden aan gegeven.

Als de update een speciale behandeling vraagt (zoals bijvoorbeeld de update van versie 6.xx naar versie 7.xx) is er altijd een readme bijgevoegd die je zorgvuldig door moet lezen en letterlijk moet volgen! Dan zullen er eigenlijk geen problemen optreden.

De meeste fouten die optreden ontstaan vaak doordat 'oude' infusions niet zijn ge-deïnfuseerd zijn of aanpassingen (mod's) niet zijn hersteld.
PHP-Fusion_Versie
 
Nikos
Ok ik ga me eraan wagen, bedankt!
Gewijzigd door Nikos op 14 mei 2009, 17:35
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe website online.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwe website Algemene v7 support : 1 19 mrt 2019, 19:55
nieuwe infusion Infusions : 1 18 feb 2017, 23:05
Ontwerp voor v9 FIFA website Themes : 5 26 mrt 2016, 18:37
website path veranderen Algemene v7 support : 3 25 dec 2014, 02:05
Hulp gevraagd bij mysql DB en PHP pagina's website Algemene v7 support : 3 06 nov 2014, 09:30