obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 4

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Dutch locale PHP-Fusion_7-02-05
Wanabo
Bijgesloten is het update pakket PHP-Fusion_7-02-05 met de nieuwe PHP-Fusion files en Nederlandse taalbestanden.
Hierin zitten alleen de gewijzigde bestanden ten opzichte van PHP-Fusion_7-02-04

Het volledige installatie pakket inclusief de Nederlandse taalbestanden volgt z.s.m.
Wanabo voegde bij, bestand:
php-fusion_7-02-05_update.zip [284.63KB / 703 Downloads]

 
Wanabo
Hierbij het volledige PHP-Fusion_7-02-05 pakket inclusief de Nederlandse taalbestanden.
Wanabo voegde bij, bestand:
php-fusion_7-02-05_full.zip [5.52MB / 429 Downloads]

 
nostradamus
Er zit een fout in de vertaling in global.php staat op lijn 67

$locale['global_040'] = "Hieronder de recente Forum onderwerpen. Het complete Forum overzicht staat »hier«.
©";
 
Wanabo
Nee hoor dat is geen fout. Er zit een link op © zoals ook te vinden is bij het laatst geziene leden paneel. Dit heeft de vertaler gedaan (ikke) om credits te krijgen. Wink
 
nostradamus

Quote

Wanabo schreef:

Nee hoor dat is geen fout. Er zit een link op © zoals ook te vinden is bij het laatst geziene leden paneel. Dit heeft de vertaler gedaan (ikke) om credits te krijgen. Wink




Oke het haalde heel mijn layout over de rooie omdat het gebruik maak van de class capmain.
Kun je in het vervolg even melding maken van zoiets! het is niet de eerste keer dat ik iets in een infusion vind wat schadelijk is voor mijn site. Niet dat ik zeg dat dit schadelijk is maar je weet wel wat ik bedoel.

Maar wel een beetje raar om daar een copyright weg te zetten doe zoiets dan in de footer ipv midden in een forum paneel.
Daar staat immers al iets van php fusion nl!
 
Dikkay
Bedankt voor de upload, nu kan ik ermee aan de slag. Het is lang geleden dat ik iets met php-fusion gedaan heb.

In eerste instantie wilde ik joomla gebruiken voor mijn nieuwste projectje, maar daar kwam ik helemaal niet uit.. dan toch maar terug naar iets wat vertrouwd aanvoelt haha!
 
lifeguard
In Locale>Dutch>Forum>Main.php staat ergens atwoord bekijken ipv antwoord bekijken Wink

In de bijlage de aangepaste.Smile
lifeguard voegde bij, bestand:
main.rar [1.71KB / 183 Downloads]
 
Wanabo
Klopt ik heb de fout gevonden! Ik snap alleen niet hoe die typo erin gekomen is. De bronbestanden op de server zijn goed.

Enfin, downloadpakket aangepast.

Bedankt voor het spotten.
 
lifeguard

Quote

Wanabo schreef:

Klopt ik heb de fout gevonden! Ik snap alleen niet hoe die typo erin gekomen is. De bronbestanden op de server zijn goed.

Enfin, downloadpakket aangepast.

Bedankt voor het spotten.
Graag gedaan.
Had er nog 2, maar kan er zo snel niet opkomen. Mochten ze binnenschieten, laat ik het weten.
 
Wanabo
Er is een security update beschikbaar voor php-fusion.
Verschillende lekken zijn gedicht en de code is wat opgeschoond.

De Update behoeft geen nieuwe locale bestanden.
Hieronder de update.

Deze week zal ik de volledige versie met de Nederlandse taalbestanden er ook nog bij aanhangen. De volledige versie is alleen noodzakelijk als je voor het eerst php-fusion installeert.

Update: Volledige versie toegevoegd.
Wanabo voegde bij, bestanden:
php-fusion_7-02-06_update.zip [34.12KB / 229 Downloads]
php-fusion_7-02-06_full-nl.zip [5.49MB / 206 Downloads]

Gewijzigd door Wanabo op 10 februari 2013, 15:19
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dutch locale PHP-Fusion_7-02-05', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TCME - Dutch locales v7.2.5 Algemene v7 support : 5 16 nov 2012, 15:17
Update locale/Dutch/global.php Locale onderwerpen (locale bestanden) : 9 24 mei 2012, 06:47
Dutch locale versie 7.01.05 Locale onderwerpen (locale bestanden) : 6 24 mei 2012, 06:19
Dutch locale voor 7.02.04 Locale onderwerpen (locale bestanden) : 2 24 mei 2012, 05:44
installatie php fusion php-fusion_7-02-04_full_dutch_locale Algemene v7 support : 6 24 dec 2011, 10:41