obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 10

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Hulp gevraagd bij mysql DB en PHP pagina's website
Poverino
Hoi allemaal,

Voor mij is dit helemaal nieuw, dus als ik een foutje maak op dit forum mijn excuus hiervoor.

Ik ben op zoek naar iemand die bereid is mij verderte helpen met het opslitsen van een bestaande website en een daaraan gekoppelde mysql DB.
Deze website is opgebouwd in PHP.
Op deze website: www.mikevdbeek.nl is een kleine DB gemaakt die gekoppeld is met mysql op de server van de provider.
Nu wil ik deze DB kopieeren voor een andere website en opslitsen in 5 pagina's met diverse onderwerpen die TE KOOP worden aangeboden.

Er lukt al heel veel. Echter, mysql is compleet nieuw voor mij alsook de juiste instellingen op de server van de provider.
Daar zoek ik nu een beetje hulp bij.

Het zou erg fijn zijn als er iemand in de buurt is van Marknesse, dat heeft de voorkeur maar uiteraard is alle hulp van harte welkom.

Wie o wie is bereid om mij over de finischlijn heen te trekken.

Ik ben geen programmeerder of zo gewoon iemand die hier enorm veel interesse in heeft en er aardigheid in heeft.
De genoemde website heb ikzelf verder gebouwd en daar heb ik een hoop schik van.

Voor een vriend van mij die een motorzaak heeft, heeft iemand drie jaar af en toe wat gedaan wat alleen maar ellende heeft teweeg gebracht. Ik wil deze man erg graag helpen en net dat laatste stukje kennis mis ik nu.

Eigenlijk gaat het dus concreet om het volgende:
De huidige koppeling van de DB op mijn eigen website loskoppelen.
'Deze plaatsen op de server van de provider van mijn vriend.
Vervolgens wil ik graag de DB kopieeren en als 5 losse aparte DB's implementeren op 5 PHP pagina's
Als ik weet hoe ik de instellingen moet doen op de server denk ik dat ik al ben geholpen.

Ben benieuwd wie er gaat reageren om mij verder op weg te helpen.
Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite
Hartelijke groet
Mike
 
douwe_yntema
Hallo Mike,

Welkom op de nederlandse support site voor PHP-Fusion.

Ik zie dat je website niet met PHP-Fusion gemaakt is, dus eigenlijk ben je hier niet op de juiste plaats voor support.
Dat neemt niet weg dat ik je wel op weg wil helpen met je website.

Alleeerst de vraag of je overweg kunt met PHPMyAdmin, zodat je een backup kunt maken van je huidige database?
Ten tweede de vraag hoe je structuur van je database er uit ziet. Je hebt het over een DB kopieeren naar 5 DB's, maar bedoel je dan de structuur of ook de inhoud van deze DB?
En bedoel je met een DB werkelijk de gehele DB of bedoel te tabellen binnen deze DB?
Ten derde: heb je inloggegevens/wachtwoorden etc voor toegang tot de DataBase op de server van de provider van je vriend.?

Groeten,
Douwe
 
Poverino
Hoi Douwe,

Er is op dit moment al iemand bezig die ene helpende hand uitsteekt.
Neemt niet weg heel veel dank voor je aanbod zover.
Ík zal je op de hoogte houden.
Fijne dag
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hulp gevraagd bij mysql DB en PHP pagina's website', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwe website Algemene v7 support : 1 19 mrt 2019, 19:55
PHP-MySQL Help Algemene onderwerpen : 8 26 feb 2019, 18:22
Ontwerp voor v9 FIFA website Themes : 5 26 mrt 2016, 18:37
hulp nodig bij video paneel Infusions : 21 30 mrt 2015, 12:48
Foto galerij "invoegen" in eigen pagina Algemene v7 support : 4 01 mrt 2015, 21:29