obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 7

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Een beetje onderweg te helpen?
ChefKe
Sinds kort ben ik bezig om te leren omgaan met pHpFusion, op mijn forum gebruik ik momenteel een ander "PHP format" maar ik ben daar een beetje op uitgekeken.

Nu wil ik dus leren omgaan met pHpFusion omdat ik voorruit wil en het gevoel heb dat ik momenteel stil sta.

Wie kan me opweg helpen, onderwerpen/berichten die ik plaats zijn helemaal niet zichtbaar ik kan ze wel aanpassen maar na opslaan heb ik een leeg kader??

BVD Cool
 
Wanabo
Hoi welkom hier op de site.
Je kunt op verschillende plekken berichten plaatsen.
Bedoel je forum post of een nieuwsbericht, of nog een andere plek?

Het eerste wat je zou kunnen proberen is om het standaard thema te gebruiken, Gilette.
Heb je dezelfde fouten dan nog dan zou je infusies en panelen uit kunnen zetten om te zien of dat het probleem oplost.

Waar heb je het installatie pakket vandaan? Als je b.v. een pakket hebt met ontbrekende locale bestanden dan kunnen er ook fouten op treden.
 
ChefKe
Bedankt voor het antwoord.

Ik bedoel een onderwerp die ik plaats in het forum, deze is niet zichtbaar nadat ik hem gemaakt heb.
Hem aanpassen kan ik wel.

Hoe ik de styl aanpas weet ik eigenlijk ook niet?
Een beetje met panelen spelen lukt mij nog wel, profiel aanpassen enzo.
Ook mijn handtekening is niet zichtbaar bij een bericht.

Blijkbaar moet ik aan de slag met de instellingen?
You got brains like a peanut, OMG i insulted a peanut!
 
Wanabo
Is het bericht niet zichtbaar als je uitgelogd bent en wel als je ingelogd bent?
Dat heeft te maken met de machtigingen van het forum. Forum bekijken staat dan op lid en moet naar publiek gewijzigd worden.

Om de handtekening zichtbaar te maken bij een forum post moet je het vinkje onder het berichtvenster "Mijn handtekening in dit bericht tonen" aan zetten. En uiteraard moet er in je profiel een handtekening aanwezig zijn. Check ook bij gebruikersvelden in je admin paneel of de handtekening geactiveerd is.

Eerst dit probleem maar even en dan naar het css gedeelte.

Edit: Heb je al forums aangemaakt?
Dit zie ik op je site:

Quote

ChefKe Forum
Er zijn nog geen forums aangemaakt.

 
ChefKe
Er zijn forums aangemaakt, maar deze zijn verborgen voor publiek.
Handtekening is aangemaakt, en aangevinkt maar zie hem niet onder de tekst/bericht die dus ook niet zichtbaar is.

Cool
You got brains like a peanut, OMG i insulted a peanut!
 
Wanabo
Heb je al meer dan 10x een posting gedaan? Ik heb op mijn sites een modificatie gemaakt dat pas na 10x posten de handtekening zichtbaar wordt. Er is een kleine kans dat die modificatie in het download pakket is terecht gekomen. Althans als je het pakket van deze site hebt gebruikt.
 
ChefKe
Het bericht/onderwerp is niet zichtbaar zelfs niet voor de auteur??
You got brains like a peanut, OMG i insulted a peanut!
 
Wanabo
Ik sta voor een raadsel. Laten we de handtekening en de forum post maar even los behandelen.
Bij wijzigen van een post wordt opnieuw de inhoud opgeslagen in de database, hier lijkt dus iets mis te gaan. Kun je rechtstreeks in de database kijken b.v. via phpmyadmin?
 
ChefKe
Via myadmin zie ik in de tabel "posts" het bericht aangemaakt. Ook als ik hem aanpas zie ik even later het veranderde resultaat.
Echter is het niet zichtbaar voor mij in het forum Frown
You got brains like a peanut, OMG i insulted a peanut!
 
Wanabo
Je zou nog kunnen proberen viewthread.php (mapje forum) opnieuw te uploaden.
Verder weet ik het ook niet!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een beetje onderweg te helpen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wie kan me helpen om een infusion of mod temaken Infusions : 2 19 jun 2011, 13:15
hooiiii iemand die mij wil helpen met fietsforum? Algemene v7 support : 4 07 jan 2009, 18:38