Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met mods
Viewers
|
|
Roshi |
Geplaatst op 13 November 2008, 12:12
|
![]() Junior Lid ![]() Berichten: 26 Lid sinds: 13 Nov 2008, 12:03 |
Hallo, ik heb Php-Fusion V7 op mijn website geinstalleerd. Ik heb ook een theme eropgezet dat werkt. Nu heb ik alleen een paar vragen over 2 viewers. tsviewer gametracker Ik kan via Beheer Panel nieuwe paneelen toevoegen. Zodat ze links op de voorpagina te zien zijn. Nu wil ik daar die 2 viewers op zetten, zodat de members en buitenstaande mensen de servers kunnen zien. Ik heb hiervoor ook 2 codes gekregen van elke viewer. Als ik probeer die code in te voeren krijg ik een parse error. Code Download source Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or '' in /home/rjongen/domains/wps-clan.nl/public_html/administration/panel_editor.php(128) : eval()'d code on line 2 Code Download source TsViewer : Code Download source Hoe zorg ik ervoor dat ik die 2 viewers in een panel krijg op mijn website. Alvast bedankt, Remy Jongen Gewijzigd door Roshi op 13 November 2008, 12:19 |
|
|
Jelle |
Geplaatst op 13 November 2008, 12:19
|
![]() Veteraan ![]() Berichten: 576 Lid sinds: 31 Oct 2008, 22:37 |
Probeer het hier maar eens mee: voor de TsViewer Code Download source voor de Gametracker Code Download source Even nieuw paneeltje aanmaken, deze code er in plakken en activeren. ![]() |
|
|
Roshi |
Geplaatst op 13 November 2008, 13:28
|
Hardstikke bedankt het werkt ! Bedankt namens WpS en mijzelf natuurlijk Groetjes ! |
|
|
MysticFire |
Geplaatst op 13 November 2008, 17:29
|
![]() Senior Lid ![]() Berichten: 263 Lid sinds: 02 Nov 2008, 01:33 |
Wil je mss je website eens posten? dan kan ik een kijkje nemen hoe het eruit ziet ![]() ![]() |
|
|
Roshi |
Geplaatst op 13 November 2008, 18:17
|
Nou ik ben niet super met website's www.wps-clan.nl Als je er toch bent hopelijk laat je dan een berichtje achter op de shoutbox ![]() |
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Viewers', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |