Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Popup in eigen pagina
cosworth
Hallo,

ik heb een vraag of er een mogelijkheid is om in je eigen pagina een thumbnail te plaatsen en wanneer je erover heen gaat met je muis, dat deze dan automatisch een popup scherm geeft met de originele grootte van deze afbeelding of dat deze opgeblazen wordt tot de originele grootte en wanneer je je muis van de afbeelding haalt dat deze dan weer kleiner wordt.

Ik heb TinyMCE geinstalleerd en daar kan ik wel met popups werken alleen krijg ik een nieuwe pagina met de originele foto en dat is niet helemaal de bedoeling.

mvg

Cosworth

Steff
Misschien is het Lightbox project iets voor jouw, dit werkt wel enkel met onclick ;).
Of misschien kan je in de " onmousover='this.click();' "

http://renders.me/
cosworth
Nu heb ik geprobeerd ,als leek zijnde, lightbox te installeren alleen dan krijg ik een blank screen als ik op mijn site probeer te komen. Ik heb deze dus alweer moeten verwijderen. Enig idee hoe dat zou kunnen komen en werkt lightbox wel met TinyMCE want die heb ik ook geinstalleerd. Als je enig idee hebt hoor ik het graag.

Bedankt voor de snelle reactie.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Popup in eigen pagina', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foto galerij "invoegen" in eigen pagina Algemene v7 support : 4 01 Mar 2015, 20:29
meerdere gebruikersgroepen per pagina Algemene v7 support : 2 29 Jan 2015, 17:20
eigen lay-out Algemene v7 support : 3 23 Jan 2015, 15:06
Hulp gevraagd bij mysql DB en PHP pagina's website Algemene v7 support : 3 06 Nov 2014, 08:30
Rechter panel verspringt op één pagina naar beneden Modificaties : 6 23 Dec 2013, 15:43