Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] Pro download
moosje
Heb deze geinstaleerd maar krijg deze foutmeldingen

in downloads: Notice: Undefined index: PDP755 in /storage/mijndomein/users/117950/public/sites/www.moosje.net/infusions/pro_download_panel/admin/downloads.php on line 52
In licenties:Notice: Undefined index: pdp_html_allowed in /storage/mijndomein/users/117950/public/sites/www.moosje.net/infusions/pro_download_panel/admin/licenses.php on line 96

Wie weet hier de oplossing voor.Bedankt
Gewijzigd door Steff op 03 October 2009, 11:53

www.moosje.net
Steff
Er ontbreekt wat in je locales.

http://renders.me/
moosje
Na het vergelijken van de dutch locale met een andere locale kwam ik erachter en heb dit hersteld.Nu is hij goed.Bedankt voor het aanwijzen van waar ik moest zoeken

www.moosje.net
moosje
Weer een fout ondekt.
Heb iets geupload en dan dit

Notice: Undefined index: description in /storage/mijndomein/users/117950/public/sites/www.moosje.net/infusions/pro_download_panel/did.php on line 112

Notice: Undefined index: user_name in /storage/mijndomein/users/117950/public/sites/www.moosje.net/infusions/pro_download_panel/did.php on line 143

www.moosje.net
Steff
user name & beschrijving van die download is vermist Smile

http://renders.me/
moosje
Na Meerdere keren geprobeert te hebben om een nieuwe download te plaatsen krijg ik elke keer deze fout melding.
jij zegt dan ook dat user name & beschrijving van die download wordt vermist .
Bij het invullen van het download formulier vul ik alle nodige informatie in die je maar kan invullen.
En als ik dan dit bestand wil verwijderen krijg ik deze fout melding:
Parse error: syntax error, unexpected T_IF in /storage/mijndomein/users/117950/public/sites/www.moosje.net/infusions/pro_download_panel/admin/del_download.php on line 85

Wat zie ik over het hoofd
sorry voor deze lastige vragen maar vergeef me ik ben nog maar pas bezig met een site in php
Gewijzigd door moosje op 03 October 2009, 15:07

www.moosje.net
Puma
Ik denk dat er ergens een ; ontbreekt in de code,meestal krijg je deze specifieke error als er een regel niet goed is afgesloten.
Vreemd genoeg heb ik zelf nog nooit problemen ondervonden met het pro download systeem,kan je misschien de files nog eens opnieuw uploaden?
Dit systeem bevat veel bestanden en er kan iets mis zijn gegaan bij het uploaden waarbij er een file onvolledig/corrupt zou kunnen zijn.
Gewijzigd door Puma op 03 October 2009, 23:44
PUMA

http://www.phpfusion-nederlands.info
moosje
Hallo
Zoals gezegd heb ik hem drie keer gedefuseerd,verwijderd en geinstald met ook telkens een andere ftp programma
(ftp pro, ftp commander en FileZilla)
Maar telkens dezelfde foutmelding??

www.moosje.net
Puma
Moosje inderdaad,ik las net op de UK Mods site dat er iemand net dezelfde foutmelding kreeg.
Wibix heeft dit probleem verholpen en ik heb ook de files aangepast die te vinden zijn in onze downloads.

Of je kan ook het edit_files.php bestand overschrijven met de file die ik in bijlage heb toegevoegd.
Puma voegde bij, bestand:
edit_files_1.zip [4.05KB / 54 Downloads]

Gewijzigd door Puma op 04 October 2009, 12:20
PUMA

http://www.phpfusion-nederlands.info
moosje
hoi Puma.
Nadat ik dat edit_files. php erin heb gezet bleef hij maar deze fout aangeven.
Notice: Undefined index: description in /storage/mijndomein/users/117950/public/sites/www.moosje.net/infusions/pro_download_panel/did.php on line 112

Notice: Undefined index: user_name in /storage/mijndomein/users/117950/public/sites/www.moosje.net/infusions/pro_download_panel/did.php on line 143

Na wat verder gelezen te hebben in die UK forum las ik dat er iemand was die zei dat de files van de download pro op de UK site niet correct waren .Daarna had hij download pro rechtstreeks gedownload van de site van wibix en zei dat deze wel correct was.
Dit heb ik dan ook gedaan en alles overschreven.
Nu werkt hij Perfect
Bedankt voor jullie medewerkingThumbs Up

www.moosje.net
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] Pro download', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Download DB System 1.0 / 2.00 Infusions : 3 21 Feb 2013, 18:28
Download Inzenden Algemene v7 support : 10 14 Jan 2013, 19:07
[Opgelost] Infusions, kan ik niet op klikken? Infusions : 10 24 May 2012, 05:50
[Opgelost] Hey need help please Locale onderwerpen (locale bestanden) : 3 24 May 2012, 05:48
[Opgelost] pagina's Modificaties : 5 24 May 2012, 05:32