Onderwerp bekijken
Vragen/problemen in verband met themes/themas
Pagina 2 van 2: 12
|
|
Javascript error: Oh no! Where's the JavaScrip
|
|
| stieven76 |
Geplaatst op 25 November 2011, 09:55
|
|
Junior Lid ![]() Berichten: 10 Lid sinds: 06 Sep 2011, 14:17 |
Bedankt voor de info Tommy. Heb je dan enkele tips wat jij zou veranderen aan het design? Is mijn eerste keer dat ik zo hard een thema aan het aanpassen ben. Wel zou het de bedoeling zijn om de main achtergrond (in het grijs) een afbeelding of spreuk van Bruce Lee te hebben, vertikaal. Enig idee hoe ik dit moet aanpakken? De grijze achter grond is nu gewoon een smalle horizontale afbeelding die blijkbaar herhaalt wordt. Ik veronderstel dat ik dan nog een soort van wrapper rond het zwart moet voorzien waarin ik de achtergrond kan aanpassen? Ik vind het binnenste ook veel te eentonig, te veel zwart en geen deftig onderscheid tussen de zij en midden panelen. Heb alleen geen idee hoe dit een beetje op te smukken, ik vrees dat ik hier op vast zit.. Moest je met iets kunnen of willen helpen, dat zou reuze zijn! Grts! |
|
|
|
Pagina 2 van 2: 12
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Javascript error: Oh no! Where's the JavaScrip', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| 403 error | Algemene v7 support | : 4 | 29 Feb 2020, 10:26 |
| setup error | Algemene v7 support | : 2 | 10 Oct 2019, 18:22 |
| Contact pagina error | Algemene v7 support | : 3 | 01 Mar 2013, 19:04 |
| [Opgelost] Error:  | Infusions | : 5 | 24 May 2012, 05:24 |
| [Opgelost] Parse error nieuw Paneel !HELP! | Modificaties | : 5 | 24 May 2012, 05:24 |