obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 1

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost] Kan geen foto's, afbeeldingen etc meer uploaden, HELP!
T013S
Dankje voor je uitgebreide uitleg. Dit staat er:

safe_mode Off Off
safe_mode_exec_dir no value no value
safe_mode_gid Off Off
safe_mode_include_dir no value no value

Dus alles is goed lijkt me..... Zal ik je gegevens van FTP en inlog sturen (BP) dan kunt u even kijken?
 
Wanabo
Zet dit eens in je .htaccess file! Indien niet aanwezig gewoon een lege uploaden, let op de punt voor htaccess. Die is belangrijk.

Quote

php_value safe_mode On

 
T013S
Helaas nog steeds niet....Afbeelding6
 
Jelle
Ik sta heel even blank...

Hier moet ik eens even mee gaan puzzelen. Ik zie op dit moment even geen oplossing. No Idea
PHP-Fusion_Versie
 
Wanabo
Geeft phpinfo ook aan dat die op ON staat? Soms wil de hoster niet dat je dit zelf veranderd.
 
T013S

Quote

Wanabo schreef:
Geeft phpinfo ook aan dat die op ON staat? Soms wil de hoster niet dat je dit zelf veranderd.


Wat op ON staat? 'safe-mode'?
 
Jelle
Ik vraag me nu even af of je misschien het bestand; admin/photos.php hebt aangepast of iets dergelijks.

Als ik namelijk een nieuw album aanmaakt, wordt de (test)afbeelding voor dit album gewoon meegenomen en geplaatst. gebruik ik dezelfde (test)afbeelding als een te plaatsen foto, doorloopt hij de hele procedure, maar plaatst geen foto.

Duidelijk is in ieder geval dat de plaatsingsmogelijkheden niet door de server worden tegen gehouden.
Ik zou eens proberen door een origineel admin/photos.php te uploaden of dat verbetering brengt. Het zou in een uiterst geval zelfs zo kunnen zijn dat tijdens het uploaden van alle bestanden er een minime storing is geweest waardoor het bestand beschadigd is geraakt.
Gewijzigd door Jelle op 05 maart 2009, 11:36
PHP-Fusion_Versie
 
T013S

Quote

Jelle schreef:
Ik vraag me nu even af of je misschien het bestand; admin/photos.php hebt aangepast of iets dergelijks.


Nee, sorry heb daarin niets aangepast.
 
icemania
Ik heb zelf al een keer meegemaakt dat GD2 niet in de juiste versie op een server stond waarddor ik al bestaande foto's wel kon zien - maar niet altijd in de juiste afmeting maar nieuwe uploads onzichtbaar bleven. Je kunt even bij de provider informeren naar GD2
Peter

Niet alles is wat het lijkt, maar alles lijkt op wat het is.

www.mysbc.nl (nog even v6)
 
T013S

Quote

icemania schreef:
Ik heb zelf al een keer meegemaakt dat GD2 niet in de juiste versie op een server stond waarddor ik al bestaande foto's wel kon zien - maar niet altijd in de juiste afmeting maar nieuwe uploads onzichtbaar bleven. Je kunt even bij de provider informeren naar GD2


Maar dat is mijn probleem niet. Het probleem is iets heel vaags. Ik upload (waar maakt niet uit) een Afbeelding op mn website (www.sartob1.nl). Dan komt er zoiets te staan als: U afbeelding is ge-upload. Ik krijg dan een kruisje, vraagteken etc. te zien. Het vage is, de naam van de afbeelding geeft ie wel in de juist map weer enzo maar geen beeld dus...
Gewijzigd door T013S op 05 maart 2009, 16:55
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost] Kan geen foto's, afbeeldingen etc meer uploaden, HELP!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen onderwerp Infusions : 8 19 nov 2018, 22:19
Oude versie phpfusion wordt niet meer ondersteund door provider Algemene v7 support : 11 02 jul 2017, 13:59
Foto galerij "invoegen" in eigen pagina Algemene v7 support : 4 01 mrt 2015, 21:29
infuseren lukt niet meer Infusions : 20 11 feb 2015, 21:07
Kan geen evenementen aanmaken in kalender Infusions : 10 27 dec 2014, 13:44