obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 2

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» muscapaul17:21:53
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Formulier
T013S

Quote

Jeepers1993 schreef:

Quote

Jorn schreef:

Quote

Jeepers1993 schreef:
Ik weet niet waarom hij het zij, Wannabo (niet goed wakker?) maar in een eigen pagina heb je de tags op begin & einde wel nodig in php. De code die hij schreef is voor een nieuwe php pagina met de nodige includes bovenaan. Maar nu terzake , er bestaat nogaltijd iets zoals het contact formulier, mischien kan je dat gebruiken ? (je moet wel sendmail en/of de nodige smtp login in de settings aanpassen)


uhm, maar zo'n formulier bestaat dus niet? Zo'n contactformulier waar vind ik die?

Bij de standaard php-fusion installatie staat die al in je navigatie menu , de link is contact.php
Pfft

--- Edit

In Jouw geval dus:
http://sartob1.nl/files/contact.php


Oke, ik denk dat dit het handigste is. Maar waar zou ik dan een aantal dingen kunnen veranderen. Bijvoorbeeld ipv bericht-inzending? En waar kan ik dan mijn email adres invoeren etc.
 
Steff

Quote

Jorn schreef:

Quote

Jeepers1993 schreef:

Quote

Jorn schreef:

Quote

Jeepers1993 schreef:
Ik weet niet waarom hij het zij, Wannabo (niet goed wakker?) maar in een eigen pagina heb je de tags op begin & einde wel nodig in php. De code die hij schreef is voor een nieuwe php pagina met de nodige includes bovenaan. Maar nu terzake , er bestaat nogaltijd iets zoals het contact formulier, mischien kan je dat gebruiken ? (je moet wel sendmail en/of de nodige smtp login in de settings aanpassen)


uhm, maar zo'n formulier bestaat dus niet? Zo'n contactformulier waar vind ik die?

Bij de standaard php-fusion installatie staat die al in je navigatie menu , de link is contact.php
Pfft

--- Edit

In Jouw geval dus:
http://sartob1.nl/files/contact.php


Oke, ik denk dat dit het handigste is. Maar waar zou ik dan een aantal dingen kunnen veranderen. Bijvoorbeeld ipv bericht-inzending? En waar kan ik dan mijn email adres invoeren etc.

Je email instellingen kan je veranderen in de Administratie -> Systeem
De tekst die op je contact pagina staan kan je veranderen in
locale/dutch/contact.php
of als je engels hebt
locale/english/contact.php

uploaden en hij is aangepast.
 
T013S
Op advies van iemand zet ik er even opnieuw in wat ik wil en bedoel, probeer het op een zo duidelijke mogelijke manier te vertellen:


Op mij huidige website (HTML) heb ik een rubriek 'Foto en z'n verhaal' zie: http://www.sartob1.nl/fotoenznverhaal...erhaal.htm. Het formulier heb ik vanaf http://www.html-site.nl/formulier1.php gehaald.

Nu snap ik dat het onmogelijk is het formulier voor HTML op PHP site te zetten. Is er misschien iemand die een code weet voor een formulier de de inzendingen eerst naar een mail adres stuurt en dus niet rechtstreeks erop gaat.

Eigen wil ik dus de volgende opzet:
----------------------------------------------
Tekst

Formulier: Zodat bezoekers inzendingen kunnen sturen, die krijg ik aan met mail, controleer en zet em online als ie goedgekeurd is

Foto

Inzendingen

Meer: dus de eerdere verschenen foto's en de inzendingen (reacties)

Duidelijhk zo? ik hoop dat iemand me kan helpen en me zo beter begrijpen?
Gewijzigd door T013S op 12 december 2008, 21:48
 
Puma
Waarom gebruik je dan de standaard inzending functie van PHP-Fusion niet? Die inzendingen worden ook pas gepubliceerd nadat een beheerder die heeft goedgekeurd.
In je beheerderpaneel kan je namelijk de inzendingen zien en deze eerst bekijken voor je ze publiek maakt.
PUMA
 
T013S

Quote

Puma schreef:
Waarom gebruik je dan de standaard inzending functie van PHP-Fusion niet? Die inzendingen worden ook pas gepubliceerd nadat een beheerder die heeft goedgekeurd.
In je beheerderpaneel kan je namelijk de inzendingen zien en deze eerst bekijken voor je ze publiek maakt.


Ik zal morgen eens proberen te kijken, Kan ik bij zo'n inzending functie ook tekst en foto's erbij zetten?
 
MysticFire
Ik denk dat je de inzending pagina wel kan aanpassen ja, Ik had op v6 eens een mod (HelpDesk ) werkte een beetje als inzendingen enzo, en die kon je helemaal makkelijk aanpassen. Heb dit nog niet geprobeerd met deze pagina. Iemand anders wel?
elishacuthberttagsp3
 
Steff

Quote

Puma schreef:
Waarom gebruik je dan de standaard inzending functie van PHP-Fusion niet? Die inzendingen worden ook pas gepubliceerd nadat een beheerder die heeft goedgekeurd.
In je beheerderpaneel kan je namelijk de inzendingen zien en deze eerst bekijken voor je ze publiek maakt.

Ik stelde dat ook al voor maar hij bedoelde : hij post een foto en gasten En leden verzinnen er een verhaal bij.
Dus ik stelde voor om comments bij photogallery te gebruiken . Maar dat vondt hij ook maar niets. :s
 
MysticFire
beter om de submit pagina te gebruiken, en te bewerken naar zijn behoeften denk ik.
elishacuthberttagsp3
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Formulier', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
contact formulier Modificaties : 3 25 dec 2014, 20:44
Contact formulier met bestand Infusions : 1 15 dec 2010, 03:41
Formulier gegevens naar database naar paneel. Infusions : 4 03 mei 2010, 18:41