obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 2

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Discussies in verband met veiligheids meldingen
 Onderwerp afdrukken
.cn en wat houdt het allemaal in ?
Jelle
De mod die ik in bovenstaande post als bijlage heb bijgevoegd is in ieder geval voor PHP-Fusion versie 7.

Die werkt goed (ik gebruik die zelf ook), is alleen nodig om zelf een 'Dutch' locale te maken. Maar dat is niet meer dan een kleine simpele vertaling en Nederlandstalige vragen/antwoorden.

PHP-Fusion_Versie
 
The_Unknown
Ten eerste bedankt voor de response.
hmm ik heb net die het geen getest wat ik had neergezet in de quote's had gezet.
Ik heb het in de engelse en de nederlandse gedeelte gezet en bij het nederlands vertaald.
Ik heb het geprobeerd te registreren en het lukte had ook een nederlandse vraag die ik moets aanworden.
Ik activeer door beheerder en dat lukte ook.
Zou niet weten wat er nu mee aan de hand zou wezen ?
Of mis ik iets ?
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '.cn en wat houdt het allemaal in ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML: