obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 2

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
 Onderwerp afdrukken
DHTML menu
T013S
Hij doet t. Nu ander probleem wat aan mezelf ligtFrown Is het ook in het Nederlands te verkrijgen, ik ben namelijk echt bar en bar slecht in EngelsMad
 
T013S
Is er misschien iemand hier die ervaring heeft met DHTML? Ik dacht eerst, lukt wel. Maar nu kom ik toch vast te zitten. Graag reactieSmile
 
Puma
Voorlopig bestaat er nog geen Nederlandse local file voor dit menu,ik zal het de komende dagen nogal druk hebben met een paar persoonlijke zaken en met een nieuw project voor deze site dus heb ik niet meteen tijd om het te vertalen.

Waar kom je precies vast te zitten?
PUMA
 
T013S
Hoi, ja het is moeilijk uit te leggen.
Maar ik zie het menu niet, terwijl ik t nu wel elke keer opsla. En hij geeft sinds gisteren avond een fout aan als ik em wil opslaan. Ook heb ik als ik t op header menu zet (die wil ik hebben) dan doet ie het niet en wist ie vaak alles (heb em al voor de 6de keer opnieuwgetyptSad). Maar als ik em op panel menu zet dan doet ie het wel...Ik zal er een paar printscreentjes bij doen dan kun je het misschien beetje volgen zeg maar.

Nu kun je het verschil zien wat ik krijg bij voorbeeldmenu Panel en Header.

www.sartob1.nl/files/dhtml_vbpanelmen...elmenu.JPG
T013S voegde bij, afbeelding: (Klik het plaatje voor vergroting!)
dhtml_vbheadermenu[1].jpg

Gewijzigd door T013S op 23 december 2008, 11:29
 
Puma
Kan je een printscreen maken van de fout die je krijgt aub?
Die fout ligt waarschijnlijk aan het gebruik van speciale karakters zoals é è ë...
In de v6 versie van het DHTML menu was dit ook vaak met als gevolg dat alle ingevoerde menu-items dan gewoon gewist leken te zijn bij het opslaan van het menu.

De menu-items worden opgeslagen in de file /infusions/dhtmlmenu/scripts/menus/header.js en panel.js daar kan je dat manueel aanpassen.
PUMA
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DHTML menu', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
menu balk centreren Themes : 7 19 sep 2012, 11:42
Bekijk je profiel in menu Algemene v7 support : 3 19 sep 2012, 10:57
inaktief zetten van links in je menu Algemene v7 support : 1 30 jul 2012, 10:21
Menu & Footer aanpassen Algemene v7 support : 2 24 mei 2012, 05:48
Navigatie/Menu veranderen Algemene v7 support : 3 25 jul 2011, 16:36