obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 8

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» Red11:54:11
Onderwerp bekijken
(Niet voor support gebruiken aub)
 Onderwerp afdrukken
[V8] Suggesties - Brainstorming
Cylon
Abonneer op een forum bericht

Weet niet of het er all in zit maar hier bij toch ^^
 
Steff

Quote

Cylon schreef:
Abonneer op een forum bericht

Weet niet of het er all in zit maar hier bij toch ^^


Ja zit er al in, rechtsboven Wink.
 
Ppvl007
Allereerst de forumrangen. Deze moeten zonder infusion ook worden gekoppeld worden aan alle gebruikersgroepen die er zijn aangemaakt. Voorkomt veel werk Wink
Tevens dat je de gebruikersgroepen ook een kleurtje kan geven (dus bv. SuperAdmins rood, Admins meer geel en bv. forummods groen)

 
Wanabo
  • RSS feeds weergeven op eigen site
  • RSS feeds creeren tbv RSS readers (niet publiek toegankelijke onderdelen mogen niet weergegeven worden!!!!!!!!!!!!)
  • Eerste post moet op iedere pagina van het betreffende onderwerp als eerste geplaatst worden. Voordelen: 1. makkelijk terugzoeken waar de openingspost over ging, dit helpt om "on topic" te blijven. 2. Een onderwerp met een enquête komt nu op iedere pagina terug, dit levert een hogere deelname aan de enquête op.
  • Eigen social media systeem, addthis en soortgelijken bevatten spyware en modificeren cookies.
  • In forum weer te geven extra gebruiker velden, zelf te definiëren in het administratie paneel.
  • Automatische keyword (metatags) generator door uit een onderwerp de relevante woorden te selecteren. Nu zijn de keywords statisch en geldig voor de hele site, met dynamische keywords krijg je een enorme seo boost.
  • Ingebouwde vertel je vriend script.
  • Het ip adres zichtbaar voor beheerders klikbaar maken zodat de whois info weergegeven wordt
  • Matonors Forum Extensie Paneel standaard inbouwen.
  • Lijst verboden gebruikersnamen.


Ik verwacht er niet veel van, nog nooit zijn mijn ideeën verwerkt.
Gewijzigd door Wanabo op 12 juni 2010, 10:49
 
Steff

Quote

Wanabo schreef:
  • RSS feeds weergeven op eigen site
  • RSS feeds creeren tbv RSS readers (niet publiek toegankelijke onderdelen mogen niet weergegeven worden!!!!!!!!!!!!)
  • Eerste post moet op iedere pagina van het betreffende onderwerp als eerste geplaatst worden. Voordelen: 1. makkelijk terugzoeken waar de openingspost over ging, dit helpt om "on topic" te blijven. 2. Een onderwerp met een enquête komt nu op iedere pagina terug, dit levert een hogere deelname aan de enquête op.
  • Eigen social media systeem, addthis en soortgelijken bevatten spyware en modificeren cookies.
  • In forum weer te geven extra gebruiker velden, zelf te definiëren in het administratie paneel.
  • Automatische keyword (metatags) generator door uit een onderwerp de relevante woorden te selecteren. Nu zijn de keywords statisch en geldig voor de hele site, met dynamische keywords krijg je een enorme seo boost.
  • Ingebouwde vertel je vriend script.
  • Het ip adres zichtbaar voor beheerders klikbaar maken zodat de whois info weergegeven wordt
  • Matonors Forum Extensie Paneel standaard inbouwen


Ik verwacht er niet veel van, nog nooit zijn mijn ideeën verwerkt.


Ja veel van dit zou mooi zijn voor een mod (aangezien niet iedereen ze nodig heeft), maar die RSS feeds is zeker iets wat v7 nog miste.
 
MysticFire
toch zijn al wanabo z'n idee-en zeker goed. zou netjes zijn moesten deze verwerkt worden
elishacuthberttagsp3
 
The_Unknown
Jeee als ik dit lees is de sinterklaaslijst niks bij Blush
Ja die submappen dat zou handig wezen en misschien een iets uitgebreider rechten systeem in het forum !
Standaard optie voor in de panelen en header !
Nee Ik heb het nog steeds niet aan de gang in de advertentie gedeelte ! CrazyCry
Gewijzigd door The_Unknown op 25 mei 2010, 00:04
 
Puma

Quote

Jeepers1993 schreef:

Quote

Cylon schreef:
Beteren template systeem

Ook dit zal je even moeten uitleggen. Wat is er fout aan het huidige en hoe zou het volgens jouw beter kunnen ?


Die opmerking heb ik al van verschillende mensen gehoord de voorbije jaren,PHP-Fusion zit een beetje vast aan zijn linker-midden & rechterkollom,daarom dat je ook wel eens hoort dat alle Fusion sites er een beetje hetzelfde uitzien.
Joomla bv is dan weer flexibeler qua "theming" mogelijkheden,andere CMS systemen zijn dan ook weer makkelijker aan te passen en vraagt veel minder kennis van coderen indien je een paar wijzigingen wil aanbrengen.

Het zou ook leuk zijn dat er in het admin panel wat meer opties zouden komen wat het theme betreft,dan bedoel ik op gebied van de layout en eventueel ook dat je kleuren en/of background of algemene kleuren zou kunnen wijzigen,+ eventueel ook een optie dat je fontkleuren kan kiezen op bepaalde plaatsen op je site zonder dat je telkens in de theme files moet beginnen te rommelen.
Beginnende gebruikers haken nu soms een beetje af als bpaalde aanpassingen veel te veel kennis vraagt van PHP.

Andere functies in het beheerderpaneel zouden dan ook iets gebruiksvriendelijker kunnen,het verpaatsen van panelen bv.
Als je nu een onderste paneel helemaal naar boven wil plaatsen (of vice versa),en je maakt gebruik van veel panelen dan ben je wel even bezig met pijltjes te klikken.
Het zou hier bv veel makkelijker kunnen als je een numerieke waarde kan ingeven op welke plaats het paneel moet komen te staan,zoals dit bv bij de links in het navigatiemenu het geval is.
Het heeft me eigenlijk altijd verbaast dat deze functie tot hier toe altijd ontbrak.

EN om het dan helemaaf "af" te maken: Wie een Netlog profiel heeft die weet ook dat hij op een zeer handige manier de panelen simpelweg kan verslepen btw Wink
Gewijzigd door Puma op 25 mei 2010, 18:23
PUMA
 
badhabitz
ik mis nog een uitgebreide profiel waa je alle gegevens in kunt vullen muziek op kan zetten en foto's misschien een gastenboekSmile
 
gbouck
Misschien een uitgebreide tool om online formulieren te ontwerpen.
deze moeten kunnen:
- nieuw formulier maken
- het formulier die verstuurd werd moet via e-mail naar de verzender (bevestigin) en naar de ontvanger (vb. inschrijving wedstrijd).
- ook een bevestiginspagina met de ingestuurde gegevens op moet getoond worden na het versturen van het formulier.
- de verstuurde gegevens automatisch in de database plaatsen zodat ze achteraf gemakkelijk kunnen binnengehaald worden.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[V8] Suggesties - Brainstorming', te verwijzen!
BBcode:
HTML: