obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 8

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
probleem met administrator inlog
maud138
Ik heb iemand tot administrator benoemd. Hij heeft wat op de site rondgekeken en een nieuwsberichtje aangemaakt. Ik heb dat nieuwsbericht (als superadministrator) aangepast. Daarna kon de administrator niet meer op de site komen. Hij kan wel inloggen, maar het centerpanel is verdwenen en de rechterpanels staan links, onder de linkerpanels. Wat kan er gebeurd zijn en wat moet ik doen?
Inloggen als superadministrator of als user geeft geen enkel probleem en de site ziet er dan goed uit.

Tegelijkertijd was er een errormelding. De COOKIE_PREFIX was niet benoemd. Dit heb ik aangepast in de config.php en deze error is nu weg. De layout van de site blijft echter in de war als de administrator inlogt.

help, pretty please :-)
 
lifeguard

Quote

maud138 schreef:

Ik heb iemand tot administrator benoemd. Hij heeft wat op de site rondgekeken en een nieuwsberichtje aangemaakt. Ik heb dat nieuwsbericht (als superadministrator) aangepast. Daarna kon de administrator niet meer op de site komen. Hij kan wel inloggen, maar het centerpanel is verdwenen en de rechterpanels staan links, onder de linkerpanels. Wat kan er gebeurd zijn en wat moet ik doen?
Inloggen als superadministrator of als user geeft geen enkel probleem en de site ziet er dan goed uit.

Tegelijkertijd was er een errormelding. De COOKIE_PREFIX was niet benoemd. Dit heb ik aangepast in de config.php en deze error is nu weg. De layout van de site blijft echter in de war als de administrator inlogt.

help, pretty please :-)
Laat de desgewenste user zijn cookies eens weg gooien.
en anders even een ctrl F5
Heb je een linkje naar je website?
 
maud138
Hoi lifeguard
Cookies verwijderen en ctr F5 helpt niet. Het hangt ook niet met de browser of computer samen.
De website is www.citotes.nl
 
maud138
opgelost. Het hing samen met een missende apostrofe in de local, die aangaf hoeveel berichte er ongelezen staan te wachten.
 
lifeguard

Quote

maud138 schreef:

opgelost. Het hing samen met een missende apostrofe in de local, die aangaf hoeveel berichte er ongelezen staan te wachten.

Ok mooi zo dat het weer werkt Smile
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met administrator inlog', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Probleem met panel Algemene v7 support : 2 14 jun 2013, 16:33
Ik heb zelfde probleem Algemene v7 support : 4 27 mei 2013, 21:46
Fotoalbum probleem Algemene v7 support : 8 19 sep 2012, 11:40
chmod probleem Algemene v7 support : 4 24 mei 2012, 05:29
Zwar link probleem. Algemene v7 support : 7 20 nov 2011, 08:59