obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 11

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» Red 1 dag
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Download + Upload pagina voor members
ivoht
Hoi,

is het mogelijk n pagina op de site te maken waar bepaalde leden bestanden kunnen dumpen en downloaden?
Denk aan bestuursdocumenten die de bestuursleden met elkaar willen delen

Ivo
 
Jelle
Dit zou kunnen via bijvoorbeeld "Profesional Download Panel"

Gewoon een aparte categorie aanmaken waar alleen de bestuursleden toegang hebben.
PHP-Fusion_Versie
 
ivoht
ik krijg daar n hoop fouten
Warning: include(../../../infusions/dhtmlmenu/configure.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /mnt/web7/12/63/51959363/htdocs/v2.0/themes/templates/header_include.php on line 2

Warning: include() [function.include]: Failed opening '../../../infusions/dhtmlmenu/configure.php' for inclusion (include_path='.:/opt/RZphp5/includes' in /mnt/web7/12/63/51959363/htdocs/v2.0/themes/templates/header_include.php on line 2

staat boven in mijn scherm
bij licenties staat er midden in het scher,;
Notice: Undefined index: pdp_html_allowed in /mnt/web7/12/63/51959363/htdocs/v2.0/infusions/pro_download_panel/admin/licenses.php on line 96

en bij downloads zie ik dit in t midden van t scherm;
Notice: Undefined index: PDP755 in /mnt/web7/12/63/51959363/htdocs/v2.0/infusions/pro_download_panel/admin/downloads.php on line 52

in welke ftp map komen al deze files trouwens?

 
Jelle
De eerste twee meldingen zijn van je dhtml-menu. Dus dat moet je daarin uitzoeken.

Bij de onderste meldingen heb je naar alle waarschijnlijkheid instellingen verkeerd gezet of bepaalde rechten niet vrij gegeven.

De bestanden komen niet in een ftp-map, maar in de downloadmap van PDP. Die chmod 777 moet hebben. Staat allemaal in de bijgesloten readme van de infusion.
PHP-Fusion_Versie
 
ivoht
zal denkelijk de chmod zijn, echter waar vind (of waar maak) ik de download map in mijn directory zodat ik die op 777 kan zetten
 
Jelle
De download-map staat onder de pro_download_panel-map. (zoals vermeld in de readme)

Ik zou als ik jou was toch eerst de bijbehorende documentatie doorlezen voordat je wat doet. Hiermee worden je meeste vragen vanzelf opgelost.
PHP-Fusion_Versie
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Download + Upload pagina voor members', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ontwerp voor v9 FIFA website Themes : 5 26 mrt 2016, 18:37
Foto galerij "invoegen" in eigen pagina Algemene v7 support : 4 01 mrt 2015, 21:29
Tapatalk voor PHP-Fusion Algemene v7 support : 2 07 feb 2015, 11:27
meerdere gebruikersgroepen per pagina Algemene v7 support : 2 29 jan 2015, 18:20
Hulp gevraagd bij mysql DB en PHP pagina's website Algemene v7 support : 3 06 nov 2014, 09:30