Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
Vraagje
|
|
Gizzie |
Geplaatst op 07 October 2010, 23:17
|
![]() Nieuweling ![]() Berichten: 3 Lid sinds: 19 Apr 2009, 10:48 |
ik weet dat er voor V6 geen support meer is. Toch een korte vraag omdat ik er anders niet uit kom. Sinds vandaag zijn op drie van mijn site's een aantal dingen weg. Enkel de linker menubalk en de topframe zijn nog zichtbaar. De main en het rechterpaneel zijn spoorloos verdwenen. Iemand een idee hoe dit kan? website's www.veenendaal4.nl www.skprijnlek.nl Grt, Gizzie |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 08 October 2010, 15:27
|
![]() Superbeheerder ![]() Berichten: 725 Lid sinds: 30 Oct 2008, 22:32 |
Vreemd. Mijn eerste gedachte is dat je site(s) zijn gehacked. In v6 zijn veiligheidslekken die gedicht zijn in nieuwere versies. Ook is te denken aan een database corruptie. In phpmyadmin of in je hoster panel heb je de mogelijkheid tabellen te repareren. Probeer dat eens. Tenslotte kun je de .php bestanden uit een backup terugzetten? En probeer daarna ook de database eens terug te zetten. |
|
|
Gizzie |
Geplaatst op 08 October 2010, 15:31
|
Bedankt voor je reactie. Ik ga eens snuffelen in de database. Backup's terugzetten wordt al lastig omdat ik nergens meer kan inloggen etc. |
|
|
Gizzie |
Geplaatst op 18 November 2010, 10:50
|
Even een korte update. Inmiddels heb ik een van de site's weer werkend gekregen door een oude backup. Helaas is er voor de andere site nog geen oplossing gevonden. Zijn er mogelijk meer mensen met ideeen over de wijze hoe ik dit kan oplossen? Het betreft: www.skprijnlek.nl |
|
|
Jelle |
Geplaatst op 18 November 2010, 13:43
|
![]() Veteraan ![]() Berichten: 576 Lid sinds: 31 Oct 2008, 22:37 |
Op het eerste oog lijkt het alsof je theme niet goed meer is. Ik zou eens proberen om je theme opnieuw te uploaden. Mocht dat niet uithalen, kan je proberen 'oude bestanden terug te zetten en een database-backup. Maar ik zou zeer zeker updaten naar de laatste versie van PHP-Fusion. Deze is als belangrijkste reden veel veiliger ![]() |
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraagje', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
BackUp vraagje | Algemene v7 support | : 10 | 27 May 2013, 22:32 |
Vraagje over Contact Form infusion | Algemene v7 support | : 1 | 01 Apr 2009, 09:51 |
forum vraagje | Algemene v7 support | : 3 | 18 Mar 2009, 15:50 |
HEADER Vraagje | Algemene v7 support | : 5 | 28 Feb 2009, 17:04 |