obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 3

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
HEADER Vraagje
Cooky
Hey,

Ik heb een header gemaakt en werkend gemaakt via Admin > Banners... Je ziet ze keurig op de standaardpagina's, maar zodra ik een ''infusion pagina'' open of het adminpaneel dan staat de header er niet?

Ik heb nog een PHP Fusion site, en hier lukt het wel.. Enige probleempje is: Ik zou megod niet weten hoe ik het daar ooit goed gekregen heb...

Iemand een idee wat ik nog moet doen om de header in alle pagina's +CP weer te geven?

alvast bedankt!
 
Jelle
Mijn eerste gedacht is dat je ergens een fout hebt op je "infusion pagina".

Als je iets plaatst via Admin > Banners dan moet het zichtbaar zijn op alle pagina's
(er van uit gaande dat je op de juiste manier geplaatst hebt.)
PHP-Fusion_Versie
 
Cooky
Nja, ik weet het ook niet.. Ik had ooit dat Ticket Systeem geinfusseerd, maar dat krijg je dus echt totaal niet gedefuseerd... Is wel gelukt via omwegen, maar kan best dat header daarom niet werkt in CP...

Het is nu wel gelukt via algemene Instellingen, maar het hoort niet...
 
Steff
de admin & de member header zijn 2 aparte bestanden:
themes/template/admin_header.php
themes/template/header.php
in admin header staan er normaal gezien geen banners geloof ik Smile
 
Jelle
Als je naar mijn site kijkt... de header blijft ten alle tijde zichtbaar ook in het admin-gedeelte.

Het verschil van de themes/template/admin_header.php en de themes/template/header.php is één regeltje waar de adminpagina's in worden gekoppeld.

Wel kan het zo zijn dat er een fout in themes/template/admin_header.php kan zitten. Dat zou op te lossen zijn door er een uit het downloadpakket weer te uploaden naar de serverruimte.
Gewijzigd door Jelle op 28 februari 2009, 18:06
PHP-Fusion_Versie
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HEADER Vraagje', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
BackUp vraagje Algemene v7 support : 10 27 mei 2013, 23:32
Internet Explorer 10 toont header niet. Algemene v7 support : 5 01 mrt 2013, 23:44
Cannot modify header information - headers already sent Algemene v7 support : 2 23 nov 2012, 16:44
Header Algemene v7 support : 7 24 okt 2012, 19:39
Header logo centreren Themes : 13 19 sep 2012, 10:58