obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 3

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» muscapaul21:31:42
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Acces denied onderaan pagina v.7.02.02
Diedzz
Hallo, (v7.02.02)
mijn probleem is, dat onderaan de pagina een lijntje staat:
Access denied for user 'a7906772'@'localhost' (using password: NO)Access denied for user 'a7906772'@'localhost' (using password: NO)

http://www.fundutch.host56.com
Ik heb geen enkel idee wat het betekend, mijn database werkt goed, want users kunnen zich inloggen. Ik moet er wel aan toevoegen dat mijn host niet localhost is maar mysql19.000webhost.com
Iemand enig idee wat het betekend/hoe ik het kan oplossen?

en, nog een vraagje, ik heb mij al rot gezocht naar tutorials om themes en templates aan te passen, maar ik vind er geen.
Ik zou graag het forum wat aanpassen, ik weet dat dit in de theme files enzo moet, ik ken ook iets van css en php, maar een tutorial zou toch wel handig zijn...

(Als je kijkt op de site, zal je merken dat de footer weg is, ik moet deze nog terugplaatsen, maar ik wil dit doen in een mooie template)

Bedankt
 
Diedzz
... Waarom krijg ik van niemand een antwoord?? Sad
 
douwe_yntema
De Access denied melding geeft toch wel degelijk aan dat geprobeerd wordt een database op de eige n computer (localhost) te openen
Staan alle settings wel goed?

Voor aanpassingen van het forum, kun je het style.css bestand aanpassen. Dit staat in de map themes\naam_van_jou_theme.
De aanpassing geldt dan wel voor de hele site.
Wil jet alleen het forum aanpassen, dan zul je extra code in genoemd CSS bestand moeten plaatsen en de PHP code van het forum daarop aanpassen.

Groeten,

Douwe Yntema
 
Diedzz

Quote

douwe_yntema schreef:
De Access denied melding geeft toch wel degelijk aan dat geprobeerd wordt een database op de eige n computer (localhost) te openen
Staan alle settings wel goed?


Ik heb gekeken in het bestandje setup.php, en de gegevens daar kloppen...
Mensen kunnen ook perfect aanmelden en inloggen, dus dit moet dan toch wel kloppen?
Is er soms nog een andere database waar php Fusion verbinding mee moet maken?

Bedankt in ieder geval (:
 
douwe_yntema
Nee, Je zou in het bestand config.php moeten kijken of daar alles klopt.

Is er mischien een infusion of een aanpassing geinstalleerd die een eigen setting heeft?
 
Diedzz

Quote

douwe_yntema schreef:
Nee, Je zou in het bestand config.php moeten kijken of daar alles klopt.

Dat bedoelde ik eigenlijk :p
Van infusions heb ik enkel tinychat geinstalleerd, maar als ik het defuse, heb ik het probleem nog steeds.
Ik heb ook een horizontale login bar toegevoegd, maar het probleem was er al voor...
btw: Bedankt voor je hulp (:
 
Diedzz
Hmm ik heb een nieuw forum geinstalleerd, op een andere site bij dezelfde host, en ik krijg weer hetzelfde probleem.
Ik heb nog niets aangepast of geinstalleerd, en de setup is volgens mij goed verlopen.
Ik heb 000webhost, kan het daaraan liggen?
 
Jelle
Is dat een gratis host?
Dan kan ik me er het een en ander van voorstellen. Die blokkeren namelijk vaak bepaalde scripts en andere noodzakelijkheden voor PHP-Fusion.

Zo niet? Probeer dan eens een nieuw pakket te downloaden en die te installeren. (vergeet ook niet de juiste locale mee te uploaden.)

PHP-Fusion_Versie
 
Diedzz
Ja, de host is inderdaad gratis...
Ik heb het nu simpel opgelost door de achtergrond en het kleur van het letterype gelijk te zetten.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Acces denied onderaan pagina v.7.02.02', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Foto galerij "invoegen" in eigen pagina Algemene v7 support : 4 01 mrt 2015, 21:29
meerdere gebruikersgroepen per pagina Algemene v7 support : 2 29 jan 2015, 18:20
Hulp gevraagd bij mysql DB en PHP pagina's website Algemene v7 support : 3 06 nov 2014, 09:30
Rechter panel verspringt op één pagina naar beneden Modificaties : 6 23 dec 2013, 16:43
Contact pagina error Algemene v7 support : 3 01 mrt 2013, 20:04