obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 6

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
Kan banner niet verwijderen
Tino
Om een of andere reden kan ik niet meer een banner verwijderen, waardoor de site ontzettend slecht eruit ziet.

http://www.feheaven.net/news.php

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
 
MysticFire
check PM
elishacuthberttagsp3
 
Tino
Ik zou een uitleg wat meer op prijs stellen Smile
 
Puma
Er zijn verschillende manieren om je banner aan te passen:

- Je upload een nieuwe afbeelding naar je images map met dezelfde naam als de standaarbanner die daar reeds aanwezig is.
- Je gaat naar Beheerderpaneel >> Systeembeheer >> Instellingen Algemeen >> en bij "Site banner" verander je de link naar de nieuwe afbeelding,
- Beheerderpaneel >> Systeembeheer en dan klik je de "Banner" knop aan en vul je daar de banner link in via de img tag indien gewenst.

Ik zie in je broncode dat je banner linkt naar http://i141.photobucket.com/albums/r4...EHcopy.png dus heb je de bovenstaande stappen reeds overlopen om naar de nieuwe banner te linken?
PUMA
 
Tino
Dat werkt ook niet.

Het probleem weet ik inmiddels, want ik heb ook om hulp gevraagd op de Engelse site.

Quote

Open your db in phpMyAdmin, click fusion_settings [if your prefix is fusion], click browse to open your site settings table. Site banners are the 3rd and 4th fields, [sitebanner1 = sitebanner2].
Edit the table and remove the offending code [leave the sitebanner tables blank], save it and you're done.


Dat is mij verteld wat ik moet doen, maar het laatste gedeelte snap ik niet. Tenminste, ik snap niet hoe ik dat moet doen.
 
Puma
Werkt de rest nog prima op je site (buiten de banner dan) want ik lees op je site dat je een DB crash hebt gehad en de backup file corrupt was.

Als je echt nog verdere problemen zou hebben en je site nog niet teveel inhoud bevatte is een fresh install mss aan te raden.
Op het moment dat ik heb gekeken zag ik 22 unieke bezoeken dus ik ga er van uit dat dit zo goed als een nieuwe PHP-Fusion installatie is.
Op deze manier is het mss ook wat makkelijker dan alle stappen te overlopen in phpmyadmin.
Gewijzigd door Puma op 07 november 2008, 23:51
PUMA
 
Tino
Ja, dat was nog voordat ik er een PHP-Fusion site van heb gemaakt. Dat heeft er verder niks mee te maken, want ik heb zo'n beetje alles verwijderd toen, inclusief databases enzo.

Door die banner is de hele site een zooitje.

En als ik er niet snel achter kom, dan moet het inderdaad maar opnieuw installeren Sad
 
Jelle
Persoonlijk zou ik in dit geval inderdaad een compleet nieuwe schone install doen.
Daarmee voorkom je mogelijke verborgen problemen die achter blijven bij pogingen om het geheel te herstellen.

Zorg wel dat ook je database dan geschoond is van alle php-fusion data.

Nog een tip, als je een banner plaatst kan je die beter op de webruimte zelf uploaden dan van bijvoorbeeld photobucket en wat allemaal nog meer. over het algemeen gaat het maar om een paar kb.

Ten eerste laad het veel sneller en je hebt er geen last van als de server van die plaatjes-hosters weer eens uit valt.
PHP-Fusion_Versie
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan banner niet verwijderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Oude versie phpfusion wordt niet meer ondersteund door provider Algemene v7 support : 11 02 jul 2017, 13:59
infuseren lukt niet meer Infusions : 20 11 feb 2015, 21:07
Krijg 2 dingen niet goed Infusions : 2 02 okt 2014, 19:21
Youtubee BBcode werkt niet op mobiel Algemene v7 support : 4 05 apr 2014, 14:05
User Photo Gallery laad niet Infusions : 5 25 feb 2014, 18:05