obey-robots.txt
  

pHpFusion-Nederlands


 Nederlands-, Vlaamstalige pHp-Fusion support site voor België en Nederland.


 PHP-Fusion is een open-source "Content Magagement System" (CMS) geschreven in PHP en MySQL.
 Het beheren van uw site gaat met een eenvoudig en begrijpbaar administratie systeem.
 PHP-Fusion bevat o.a. een forum, shoutbox, enquêtes, profielpagina's, nieuws, fotogalerij, weblinks enz.
 Uiteraard is de standaardinstallatie nog uit te breiden met infusies (modules) en andere thema's (skins).

Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Gebruikers Online
» Gasten online: 4

» Leden online: 0
» Nieuwste lid: BlackHawk
Recent Online
» muscapaul 1 dag
Onderwerp bekijken
Laat je website zien aan de andere leden.
Heb jij copyright op je phpfusion site staan?
Ja natuurlijk!! Ja natuurlijk!! 100%[13 stemmen]
Nee !! Nee !! 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 13
 Onderwerp afdrukken
WebLasters.info
rob
Weblasters.info

Weblasters is opgezet door meerdere PhpFusion Gebruikers.
Rob Dennis Glenn en Steven, hebben hebben mee gewerkt aan het opzetten van de site.

Wat is webLasters:
- Wij zijn van mening dat het niet netjes is de copyrights te verwijderen van Gratis systemen
waarbij het verplicht is deze te laten staan.
- Het stelen van afbeeldingen.
- het stelen van scripts.
- het copieren van websites.
- Maar ook oplichters denk aan chatboxen, verkoop ronselaars,


Kortom wij willen het world wide web proberen weer een beetje eerlijker te maken.
Daarom hebben we www.Weblasters.nl op gezet.
één publiekelijke schandpaal voor alles wat niet mag op internet.

Ik wil dan dus ook vragen Help ons mee en geef WebLasters aan op
http://www.weblasters.info
Want wees eerlijk niemand vind het leuk als zijn scripts, images, of wat dan ook worden gestolen.
Of als je word opgelicht.

http://www.weblasters.nl
Gewijzigd door rob op 04 januari 2009, 17:32
signchat.php
 
dennismars
ja klopt Wink
 
stevendc
yap , ik ben zeker van de partij Wink
pups_31_10_2010

Nick Jones - Thanks for this fantastic CMS system and everything you have hoped for. Rest in pease, we will remember you!
 
Zippo
Ik vind dit een heel erg dom innitiatief.
een potje intressant doen naar de buitenwereld.
De justitiele weg doet er niks aan,en neemt ook zeker nu of later niks van je over.
Kortom je telt niet mee.
Wil je echt ergens mee starten en er iets aandoen,begin dan een stichting onder de zelfde naam.
Dan ben je voor de wet een rechtpersoon en heb je aanzien.
Maar dan wel ook doorzetten als het erop aankomt.
Niet zomaar ff een webmaster weren van een php-script site.
Maar dan je eigen sterk maken door de copyright plaatsing terug te eissen.

Overigens wil ik mededelen dat de copyright die hier op alle producten staan niet gedeponeerd zijn bij het griffierecht.
Dus staat het er,maar heeft het geen poot om op te staan.
Het is het zelfde als een mooie uitvinding doen en op de markt brengen.
Maar GEEN octrooi aanvragen.
Dus als een ander je goed verkopend product copieert of namaakt en verkoopt doe je er niks aan.

Het enige bewijs van copyright die ik heb kunnen vinden is van een thema bouwer.

Kennen jullie het verhaal nog,
Microsoft voor de rechter gedaagd omdat andere software ontwikkelaars niet het koppel protocol kenden om hun software te laten lopen over windows,95,98,XP,etc.etc.
Microsoft heeft die rechtgang verloren en diende openheid van zaken tegeven.
Zo is het ook met die php protocol.

Kortom :
Leuk dit site,maar wat moet je ermee.........
 
Zippo
Ik wil er zelfs nog wat aantoevoegen.

Als mijn naam op die site zou komen te staan met de naam van mijn site.
zou ik je voor de rechter kunnen dagen wegens smaad en laster.
Want je weet helemaal niks van de copyright protocolen.

Een schade claim kan ik eissen bij de rechtbank die kan oplopen tot 19.000 euro per geval.
Ik weet niet of je je uberhaupt wel realiseert waar je mee bezig bent.
Hoe kun jij in mijn documenten zien wat ik wel en niet gekocht heb.
Wat ik wel en niet mag verwijderen.
Waar wel en geen copyright op staat.
Je hebt geen opsporingsbevoegdheid.
Er staan nu al 2 site's op die jou aan kunnen pakken.
2x laster en smaad is max. 2x 19.000 euro.
en daarbij inbraak in mijn prive leven terwijl jullie niet de ontwikkelaars van deze software zijn.
Waarom heeft BUMA Stemra wel opsporingsbevoegdheid ??
denk daar eens over na.
 
T013S
@Zippo, je bent wel erg goed op de hoogte ist niet? werk je bij justitie? verder, ieder zn mening en zijn ding...
 
Puma
Dit "anonieme" mailtje (lol) vond ik vandaag terug in mijn ongewenste post:

Quote

Anonieme tip!

Deze site kan worden vervolgd wegens medeplichtigheid aan inbreuk op privacy, laster en onwettig plaatsen van namen en websites van derden ten gevolge van copyright schending.

m.b.t. op http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=122

betrokkene website Weblasters.info

Het toestaan van dit soort content maakt phpfusion-nederlands medeplichtig.

Ik ben niet een slachtoffer, maar geef een waarschuwing vooraf, daar ik geluiden hoor van acties tegen de oprichters en medeplichtigen.


Zippo mag ik er u op wijzen dat wij niet verantwoordelijk zijn voor bepaalde ondernemingen van onze leden,zolang zij niets doen dat in strijde is met de PHP-Fusion gebruikersvoorwaarden e.d. ondernemen wij niets!

Gelieve volgende keer ook jouw naam in het mailtje te vermelden ipv de anonieme rechtvaardige te willen uithangen,ik ben heus niet van gisteren hoor.

Alvast bedankt.
PUMA
 
Jelle
Ik heb het idee dat iemand ooit ergens eens een klok heeft horen luiden... maar geen idee heeft waar de klepel hangt..

Dat er uberhaupt inbreuk op de privacy wordt gepleegd is al helemaal kolder omdat er geen privaat-rechterlijke gegevens ge(mis)bruikt worden. Alle gegevens zijn vrij toegankelijk op het internet (met medeweten van betreffende persoon) en in die vorm is er dus geen sprake van schending in privaat rechterlijke zin.

Iets anders zou het kunnen zijn voor wat betreft smaad en laster, maar in dit geval moet de betreffende persoon persoonlijk eerst de verantwoordelijke website aanschrijven en in staat stellen (bij zijn gelijk) het een en ander te corrigeren. Pas hierna is een eventuele strafrechtelijke aangifte mogelijk, als die al in behandeling word genomen.

Het recht zal in België iets anders in elkaar zitten dan in Nederland, maar echt veel verschil zal er niet in zitten.

Al met al, nog niets om je druk over te hoeven maken.


Nog even ter aanvulling: de gebruiksvoorwaarden voor PHP-Fusion zoals gesteld onder 'GNU Affero GPLv3' zijn internationaal rechtsgeldig. dus ook voor Nederland en België.

Als de rechthebbende van PHP-Fusion (Nick Jones, ed all) willen kunnen ze een ieder voor de rechter dagen die de licentievoorwaarden niet naleeft.
Gewijzigd door Jelle op 26 februari 2009, 18:23
PHP-Fusion_Versie
 
Zippo

Quote

Puma schreef:
Dit "anonieme" mailtje (lol) vond ik vandaag terug in mijn ongewenste post:

Quote

Anonieme tip!

Deze site kan worden vervolgd wegens medeplichtigheid aan inbreuk op privacy, laster en onwettig plaatsen van namen en websites van derden ten gevolge van copyright schending.

m.b.t. op http://www.phpfusion-nederlands.info/forum/viewthread.php?thread_id=122

betrokkene website Weblasters.info

Het toestaan van dit soort content maakt phpfusion-nederlands medeplichtig.

Ik ben niet een slachtoffer, maar geef een waarschuwing vooraf, daar ik geluiden hoor van acties tegen de oprichters en medeplichtigen.


Zippo mag ik er u op wijzen dat wij niet verantwoordelijk zijn voor bepaalde ondernemingen van onze leden,zolang zij niets doen dat in strijde is met de PHP-Fusion gebruikersvoorwaarden e.d. ondernemen wij niets!

Gelieve volgende keer ook jouw naam in het mailtje te vermelden ipv de anonieme rechtvaardige te willen uithangen,ik ben heus niet van gisteren hoor.

Alvast bedankt.


Ik heb nooit en tennimmer anonieme mailtjes nog reactie geplaatst.
En zeker niet naar derden verzonden.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WebLasters.info', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
User Info Panel (Extended) 2.0 Infusions : 10 02 feb 2016, 19:52
php-fusion-nederlands.info Algemene v7 support : 8 08 mei 2015, 19:52
Divisie.info Voor sport liefhebbers. Toon uw PHP-Fusion website : 1 23 aug 2013, 11:06
Aangepast user info panel Modificaties : 10 10 dec 2011, 14:14
Xtra Info Field problemen/errors Infusions : 1 06 jun 2010, 15:21